Xbox 360-priser

#22
1) Xbox Live Gold er fullversjonen av Xbox Live, med alle tjenester (som jeg ikke husker i hodet). En liten sum i året/måneden må betales for Gold. Xbox Live Silver følger med integrert i Xbox 360, og er helt gratis, men inneholder samtidig mindre tjenester og funksjoner enn Gold.

2) Xbox 360 kommer sannsynligvis til Amerika i november, det samme gjelder for Europa siden den kun kommer rundt én uke etter. Men ingenting om lanseringsdato er bekreftet, annet enn at den kommer til Europa, Amerika og Europa i løpet av 2005.

:)
 

Halky

Veteran bruker ;)
#23
Man må ha X-BOX Live Gold for og og få spille spillene online, men det følger med Silver live greie som jeg ikke helt vet hva er :p
 
D

Deleted member 91

Gjest
#24
Med Xbox Live Silver kan man visstnok bare kunne spille over Live i helgene. Silver er egentlig bare nedlastninger av patcher og oppdateringer, og hele det derre "alt er integrert i Live"-systemet. Det er Gold som er teh real deeeal.
 
#25
Denne karen skal ha gold. Det adonementet jeg har nå går ut 13 november. Passer perfekt. ^^
 
#26
Opprinnelig skrevet av Affable Ostrich@15.05.2005, 18.37
Denne karen skal ha gold. Det adonementet jeg har nå går ut 13 november. Passer perfekt. ^^
220574​
Du hadde fått overført ditt vanlige Live abbonement til Gold gratis uansett...
 
#27
Opprinnelig skrevet av Nicholas@15.05.2005, 18.33
Med Xbox Live Silver kan man visstnok bare kunne spille over Live i helgene. Silver er egentlig bare nedlastninger av patcher og oppdateringer, og hele det derre "alt er integrert i Live"-systemet. Det er Gold som er teh real deeeal.
220573​
Live i helgene holder sikkert lenge for meg, for jeg er ikke noe hardcore gamer.

Jani: takk :)
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Bare i helgene passer greit for meg og. Spiller nesten ikke multiplayer alikevel så det blir vel bare å teste ut flerspiller delen i noen minutter på nye spill.
 
#30
Slik jeg har forstått det kan man med Silver få muligheten til å spille gratis noen (få?) helger i året, en slags smakebit...
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@15.05.2005, 06.53
Tror ikke Microsoft kommer til å selge Xbox360 for mer enn 4000 spenn på releasen. Hadde vært smartere å selge den litt billigere denne gang, de fikk salgsproblemer i starten med den stive prisen. Men da hadde de også konkurranse fra PS2en som var blitt langt mer billigere og hadde en imponerende lineup med spill.

Satser på at den vil ligge på 3500-4000kr. Blir mye ca$h uansett når man skal hamstre opp med nye kontroller og minst 2 spill ved innkjøp av konsollen. For ikke å glemme Xbox Live Gold. Og ved en senere anledning blir det nok modifisering og en langt større harddisk.

Men det går stort sett greit, dama har lovet meg Xbox360 i julegave og så fyller jeg 24 i februar, da får jeg en PSP.

Kan ikke den bedritne solen bare gjemme seg og jeg få snø og sludd igjen, en liten fastforward til jul ? :ler:
220330​

Det som slår meg nå er den klassiske kommentaren om at konsoll er så mye bedre enn pc, siden pc koster så mye å oppgradere. Dæven jeg hadde klart å få mye ut av 4000 spenn, for ikke å snakke om hva som legges ut i modchip og ekstra hdd, etc.

Nå har jeg selv gått nesten helt over til Gamecube angående spill, det er så å si bare World of Warcraft igjen som spilles på pc'n min.
 
#32
Må si det er litt traust at ikke MS inkluderer onlinespilling med sin konsoll. Siden dette er fremtiden..blablabla bør det helt klart være inkludert.
 
#33
Opprinnelig skrevet av Camrot@18.05.2005, 15.05
Slik jeg har forstått det kan man med Silver få muligheten til å spille gratis noen (få?) helger i året, en slags smakebit...
222528​
En smakebit suger, det vil jeg ikke ha noe av.. Burde vært hele tida, synes jeg..
 
#35
Vurderte aldri å starte Live på Xbox, men ser ut som Microsoft fokuserer veldig mye på Live på Xbox 360. Så det må nesten bli Gold på meg, må ihvertfall prøve det. Hadde vært kos med online-spilling i sofaen.
 
#36
Online spilling på Xbox er vel noe av det kuleste jeg har gjort. Ting som bilspill blir faktisk kult i multiplayer. Sitter å snakker dritt til værandre i det en kjører forbi osv....

Og FPS spiller Rainbow Six er jo konge å gjøre oppdrag sammens med en gjeng og snakke værandre igjennom oppdraga. Konge...
 
#38
Hvis du leter litt rundt på E3 delen av Forumet, så skal du finne det. Ellers så ligger det en haug med bilder nå overalt på internett.
 
#40
tjener ikke ms MER penger på xbox live? mener, noen betaler sikkert
litt mer hvr måned