Xbox Live gamertags

#41
Da har jeg lagt til alle :D

Edit:

Har nå fått Burnout Revenge og Street fighter.

Hvilke spill kan man laste ned fra markedplace som er fullversoner?

Smash tv
uno
Galaga
HArdwood backgammon
Hardwood Hearts
hardwood Spades
Marble Blast Ultra
Mutant Storm reloadet
 
#43
lagt deg til xdup :)

znaak, få vekk Ghost Recon Advanced Warfighter, Perfect Dark Zero, Tony Hawks American Wasteland og legg til Pro Evolution Soccer 5, Street Fighter på meg
 
#44
Add de spilla her.

Spill : XBOX 360


- Table Tennis
- Tomb Raider Legend
- Kameo
- Street fighter: Hyper Force 2
- Cloning Clyde
- Hexic HD
- Marble Blast Ultra
. Texas Hold'em
- UNO



- Spill : XBOX
- Ninja Gaiden
- True Crime Streets of L.A
- De Utrolige
- Spider Man 2
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#45
Jepp, har noen som skal legges til jeg også:

Table Tennis
Halo 2
Street Fighter II: Hyper Fighting
Marble Madness Ultra
Smash TV
Gauntlet
Joust
 
D

Deleted member 91

Gjest
#46
Du kan i tillegg legge til Texas Hold 'Em og Street Fighter II på meg.
 
#47
Nå har jeg oppdatert litt. Tar resten når jeg kommer hjem fra jobb. Har ikke tid til mer nå. ;)

Edit: Sånn. Done.
 
#49
legg til Saints Row på meg :elsk:
 
#50
Veldig til mas. :p Hvordan er Saint's Row, jesuslol? Ser at det koster kun 265kr hos play-asia. De har det ikke inne på lager for øyeblikket, en dog.

Redigerer inn senere i kveld.

Edit: Redigert.
 
#51
jeg hadde tenkt å bestille fra play-asia men så viste det seg at jeg ikke klarte å vente litt over 1 uke eller 2 så jeg å en kompis sto opp tidlig idag å dro til EBgames i sandnes å der hadde bare et eksemplar igjen å det fikk jeg. Synes spille er veldig spillbart å det er haug med ting man kan gjøre, style biler, kjøpa mat, klær, musikk, våpen å mye mer.. missione som du skal gjøre er også kule, du kan gjøre missions som går ut på storyen eller mission utenom storyen får å tjene deg penger elle andre ting. har spillt i ca 5 til sammen nå å til nå så har jeg bare gjort 8% så noe sier meg spille er ganske stort. Det eneste som trekker ned hos meg er det med du kan ikke kjøre noe anet enn biler.
 
#52
Har også skaffet meg saints row. det er veldig spillbart ja, og fysikken er nice, hvertfall når man går fra GTA til dette. Er nesten sånn at hvis jeg ikke ahdde hørt noe om spillet og en fyr hadde kommet med det hit og sagt det var GTA4 så hadde jeg trodd på det, men blitt litt skuffet samtidig. Savner det at sykkler, fly og båter ikke er med i spillet. Og de har vel kanskje rippa GTA litt for mye? Men blir nok mange timer med underholdning, noe som er det viktigste for meg når det kommer til stykket og gleder meg til å teste ut multiplayer modusen:) Grafikken er også veldig fin:D
 
#54
Oppdatert. Igjen.

Takk for svarene jesuslol og Maximum. Skal kjøpe det fra play-asia da hvis de får det inn på lager. Vil egentlig ha det med en gang, men 600kr er masse penger så jeg venter og ser.
 
#55
Kvitta meg med Burnout Revenge.
 
#57
Æffæbl - Affable
Halo2.

Ikke noe annet som er verdt å nevne.

Gidder ikke ha noen ghey kommentarer nå, Nicholas.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#58
...

...

Fordi jeg er glad i deg.

Legg til Test Drive: Unlimited på meg også. Hvis vi skal følge TESIV: Oblivion-malen og legge til spill som er fete å snakke med noen andre som spiller, så kan dere kanskje legge til Dead Rising på meg også.