Xbox2?

#1
Hei, noen som vet om det blir noe xbox 2?
Noen som eventuelt vet hvor man kan finne bilder av den?
Har hørt rykter om at microsoft dropper Harddisken i xbox 2?
Når kommer den ut på markedet?
 
#3
Nei, xbox 2 kommer aldri. Samme med Gamecube 2. Microsoft og nintendo har blitt enig om at de ikke gidder å legge ut en konsoll til på markedet og vil heller hjelpe sony med spillutvikling. Gøy.
 
#5
Ja. Men fint at du gikk fem på, iallfall. :)
 
D

Doctor Downs

Gjest
#6
Hahahaha! :D

Ja, og Sony har bestemt seg for å gi alt de har til Røde Kors.
 
#7
Og Bill Gates og Miyamoto giftet seg på onsdag. Måtte de leve lykkelig i alle sine dager.. :forelsket:
 
#8
Opprinnelig skrevet av eXploSer@26.11.2004, 18.27
Og Bill Gates og Miyamoto giftet seg på onsdag. Måtte de leve lykkelig i alle sine dager..  :forelsket:
141471​
Gjorde de? Hvor leste du det? Må huske å sende blomster.


^_^
 
#10
Opprinnelig skrevet av Lauritz@28.11.2004, 00.10
Og Gates er blitt gravid og de venter tvillinger sammen. Det blir to gutter, den ene skal hete Mario og den andre Master Chief.
142126​
Haha. Det er ikke morsomt lenger. Lauritz tok siste kakestykke.

Xbox 2 tror jeg er ganske så usannsynlig det blir noe av. Var jo et rykte om at de skulle fjerne harddiscen i Xbox 2, hvis det blir noe av den. Jeg synes at det som gjør at Xboxen skiller seg ut, er pga. harddiscen. Utrolig deilig å slippe memorycards. (Leif?)
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Er du idiot, eller liker du bare å at folk tror det?

Xbox 2(ved utviklernavnet "Xenon") er på god vei, og skal etter planene lanseres en gang i 2005. Revan, prøv å skaff litt info før du uttaler deg, k?
 
#12
Opprinnelig skrevet av Revan+28.11.2004, 00.18-->
<!--QuoteBegin-Lauritz
@28.11.2004, 00.10
Og Gates er blitt gravid og de venter tvillinger sammen. Det blir to gutter, den ene skal hete Mario og den andre Master Chief.
142126​
Haha. Det er ikke morsomt lenger. Lauritz tok siste kakestykke.

Xbox 2 tror jeg er ganske så usannsynlig det blir noe av. Var jo et rykte om at de skulle fjerne harddiscen i Xbox 2, hvis det blir noe av den. Jeg synes at det som gjør at Xboxen skiller seg ut, er pga. harddiscen. Utrolig deilig å slippe memorycards. (Leif?)
142135​
[/b]
Ok, min feil. Siterer meg selv her.

Jeg har ikke hørt så mye om ryktene rundt Xbox 2, eller "Xenon" som du sa. Jeg skrev litt forhastet, sorry for den. ^_^ Fjerning av harddiscen? Dette blir jo bare for dumt.
 
#13
Opprinnelig skrevet av eXploSer@19.11.2004, 13.21
Nei, xbox 2 kommer aldri. Samme med Gamecube 2. Microsoft og nintendo har blitt enig om at de ikke gidder å legge ut en konsoll til på markedet og vil heller hjelpe sony med spillutvikling. Gøy.
137768​
Drit i å spamm a!
 

Kilik

Lokal moderator
#14
Ryktespreder Spong.com hevder i dag de har fått tak i et dokument som sier at neste NFSU, Need for Speed: Most Wanted, er under utvikling. Det skal lanseres til Xbox2, Xbox, PlayStation 2, GameCube, PC, PSP og "Game Boy Advance or Nintendo DS" sent 2005. Det presiseres at versjonene vil lanseres samtidig, også Xbox2-versjonen. Noe som altså indikerer at Xbox 2 vil komme ut mot slutten av året.

Også Burnout 4 skal være klar til Xbox2-lanseringen til høsten.

spong

Regner med Gamespots "Rumor Control" tar saken...
 
#15
EA har også registrert domenet for Most Wanted.
Registrant:
ELECTRONIC ARTS (S4684-OR)
209 Redwood Shores Parkway
REDWOOD CITY, CA 94065
US
Phone: 650 628 7618
Fax: 650 628 1331

Domain Name: NEEDFORSPEEDMOSTWANTED.COM

Så det kan vel kanskje ligge noe i at XBOX 2 er ventet i slutten av året.
Men hvis det er tilfellet, kan ikke det komme til å slå tilbake på Microsoft?
Jeg mener, hvis EA gir ut dette spillet på PS2, GC & Xbox 2, må de jo legge ganske mye arbeid i å få Xbox2 versjonen til å se rimelig mye bedre ut enn de andre.
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#18
At EA har registrert en webadresse til Most Wanted beviser vel bare at tittelen er bekreftet? Ikke at Most Wanted kommer til Xbox 2, og heller ikke at Xbox 2 kommer i 2005 ...

E3 blir spennende i år, det er helt sikkert. Trolig får vi se både Xbox 2 og Gamecube Revolution (hvis disse kommer i 2005).
 
#19
La oss bare håpe at microsoft ofrer design og størrelse for generell innmat, slik de gjorde med xbox. Jeg har stor nok plass i TV-Bordet. :)
 
#20
Opprinnelig skrevet av Houseman@19.01.2005, 14.10
At EA har registrert en webadresse til Most Wanted beviser vel bare at tittelen er bekreftet? Ikke at Most Wanted kommer til Xbox 2, og heller ikke at Xbox 2 kommer i 2005 ...

E3 blir spennende i år, det er helt sikkert. Trolig får vi se både Xbox 2 og Gamecube Revolution (hvis disse kommer i 2005).
165519​

Ja salte.
Det er en av det viktigste dagene mine!!! :)
Gleder meg.