Xbox2?

#61
Revan, jeg skal selvsagt fortsette å legge inn bilder/holde dere oppdatert når jeg kommer over nye ting angående Xbox2.

Og angående de bildene av Xbox360: er det bare jeg som synes at den ligner på "343 Guilty Spark" i Halo? Eller "The Monitor" som den også kalles? :p
 
#63
Opprinnelig skrevet av fakey@27.02.2005, 17.19
Den xbox 360 driten er bare kødd. Dumme eller? Den er laget av BloodRabbit på Storedyret.

http://www.storedyret.com/cgi/ikonboard.cg...=5;t=18926;st=0
182525​
Herregud da mann, det er da vel ingen som har sagt at det IKKE er kødd? Hadde du følgt med, hadde du sett at jeg skrev at de var fake, FØR jeg postet bildene. Synes bare bildene var kule, så derfor postet jeg de.
 
#64
når du sier det så.... er det faktisk den ja! Dette er seff bare spekulasjonner, og hvis (mot all formodning) XBOX XXX SKULLE KOMME TIL Å BLI SLIK blir den mer slaktet for disign en den første
 
#65
Faen, hadde boxen blitt som på de bildene hadde det vært dritt fett!
 
#73
EvilPinky: Tror ikke det var et argument.
Minnet mer om... tja. La oss si en mening?
 
#74
Den så ikke så praktisk ut da. Hadde ikke MS sagt at den skulle kunne både ligge og stå (slik som ps2)?
 
#75
Opprinnelig skrevet av Aperatt@28.02.2005, 21.51
Den så ikke så praktisk ut da. Hadde ikke MS sagt at den skulle kunne både ligge og stå (slik som ps2)?
183137​

Ikke bare det, den kan også rulle..

^_^
 
#76
PWND!!111

Seriøst, gutta, den ballen var vel ikke fin, var den? Kunne godt tenkt meg en cube eller noe sånt, jeg..
 
#77
Jeg synes personlig at den hadde eid alle konsollene på markedet hittil, om den hadde blitt slik som på bildene. Men jeg skjønner også samtidig at den får mye motbør. Den er ikke særlig praktisk(?), og det blir kanskje et litt for dristig valg av MicroSoft å tenke i slike baner. Synes den hadde gjort seg bra som en Limited Edition(som Panasonic Q) til oss Halo fans, for det er jo tydelig at designet er basert på 343 Guilty Spark, eller The Monitor, i Halo.
Etter å ha sett hvordan Xbox ble tatt imot i Japan, er det tydelig at MS må sette design mye mer i fokus på Xbox 2. Derfor er jeg er rimelig sikker på at den nye konsollen fra MS blir svært ulik Xbox 1 designmessig.

Men bildene er jo bare fake, så vi får vente til E3 i Mai før vi får se det endelige designet. Gleder meg!
 
#79
Opprinnelig skrevet av Aperatt@02.03.2005, 09.53
Er det slik at vi for se alle de nye konsollene på E3?
183822​
Det er mye som tyder på at både Sony og MicroSoft vil lette av sløret for første gang på kommende E3. I hvert fall sistnevnte. Alt annet vil være en nedtur synes jeg. Men merk mine ord: dette er bare spekulasjoner, ingen har bekreftet at dette vil skje.

Redigert:
Link(IGN Xbox)

Noen som har sett Xbox 2 "in action" beskriver vidunderet:

Opprinnelig skrevet av IGN
During a speech given at the Asia Online Game Conference 2005, Hamamura had this to say about the experience: "It's such a realistic video that with just one look you'll know that you're looking at a next-generation system. It's something that cannot be realized on today's machines."

Going into more details, Hamamura offered an example of what's possible on the next generation Xbox: "It's possible to show a camera outside the Earth's atmosphere approach a forest on the Earth's surface, then show leaves on a tree one at a time." Hamamura wasn't clear on if he'd seen this specifically in the Mistwalker footage, or if he was just giving an example of his own.

Edit, 09.02.05:

Nye ryktet angående Xbox 2 her.

I forhold til prosessorkraft ser det ut til at Xbox 2 vil komme med en CPU bestående av tre PowerPC-kjerner som hver kjører på 3 GHz. Hver av disse skal kunne takle to instruksjoner per "cycle", har en 32 KB-stor "L1-cache" og en 32 KB-stor "cache" for instruksjoner. Kjernene deler også en "L2-cache" på 1 MB. GameSpy forteller til sist at utviklingssystemene av typen "Alpha 2" har to slike kjerner i stedet for tre

Når det gjelder grafikken, vil Xbox 2 komme med en GPU som er en generasjon etter ATI X800, med en klokkehastighet på 500MHz og støtte for Shader 3.0. I forhold til minne ser det ut til at Xbox 2 vil ha 256 MB RAM, men GameSpy påpeker at dette ikke må sammenlignes med RAM-størrelser på PC. Dagens Xbox har tross alt kun 64 MB RAM, og se hva den klarer å gjøre.