Xlink KAI

#1
Tenkte at hvis noen her brukte KAI så kunne vi eventuelt avtalt litt å spille litt Halo 2 sånn i ny og ne for dem som er opp for det.
 
#3
Da får vi snart ta en match og to da Grandiosa. Og hvis flere er med så er ingenting bedre.
 
#4
får se hva jeg får til.... Har litt problemer med fattern og spilling for øyeblikket + at jeg ikke har tat meg bryet med å laste ned denne kai-saken.... Går det ann å bruke den der snakketingen til live på kai også....? Ihvertfall, jeg får muligens tak i det, og hvis alt ordner seg er jeg muligens med i den nermeste fremtid. Jeg tenkte litt, er det muligheter for å spille de nye halomaps'ene?
 
#5
Ja, du kan bruke Communicator headsettet ditt. Å laste KAI ned er det minste problemet.

Hadde vært greit å spilt litt mot norske folk. Lei av tyskere, franske.. arh, u name it. Spiller litt med 2 kamerater som anskaffa seg LIVE headsett nå nylig da. Men flere er bedre :D
 
#6
Jeg er med. Har bare ingen headsett. Mine skillz er vel ikke noe å skryte av. Det gjelder for så vidt alle spill.
 
#7
Regner med at det blir endel gaming i påsken. Ta igjen det forsømte :) Og Hayaka, skills får du av å spille. Mer og mer... og enda litt mer. Dama mi har blitt ganske ok i Halo 2 nå faktisk. Vi har hatt en god del ganger der hun har hatt mange andre og førsteplasser (!) når vi har vært 16stk på serveren. Full war :D
 
#8
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@15.03.2005, 08.46
får se hva jeg får til.... Har litt problemer med fattern og spilling for øyeblikket + at jeg ikke har tat meg bryet med å laste ned denne kai-saken.... Går det ann å bruke den der snakketingen til live på kai også....? Ihvertfall, jeg får muligens tak i det, og hvis alt ordner seg er jeg muligens med i den nermeste fremtid. Jeg tenkte litt, er det muligheter for å spille de nye halomaps'ene?
190271​

de "nye" mappene var heller dårlige greier.....hjemmemekka greier med cheats osv.
Pleier selv å spille på xbc/xlink sånn ca 19:00-22 engang.......ikke bare halo da,blir rainbow six og ralli2 også
 
#9
Dårlig, for faen hva er det du tenker på? Man må minst være homo i andre for å utale seg om slikt. Cheats? hvor er de? 12 nye maps (er ikke sikker på det eksakte tallet) og to nye våpen.
 
#10
Etter hva jeg har lest så har det kun kommet nye maps til Halo,ikke Halo2.........har lasta ned "nye" maps til H2 men det var hjemmemekka greier.......
Hvis du er så sikker på at det har kommet nye maps så skriv en link med info.
 
#11
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@16.03.2005, 11.36
Dårlig, for faen hva er det du tenker på? Man må minst være homo i andre for å utale seg om slikt. Cheats? hvor er de? 12 nye maps (er ikke sikker på det eksakte tallet) og to nye våpen.
190919​
Fyren er ny her, så du kan godt roe cella og ta homosnakket ditt en annen plass. Du som er litt mer erfaren her burde vite bedre enn å flame en noob på forumet.
 
#12
OK, om jeg må mate det inn med teskjed så.... Det var faktisk de såkalte halomapsene jeg snakket om, ikke halo2 maps. Ja halomapsene er hjemmelagde de også, men det er seriøse greier. Er det bare jeg som har vinter/påske ferie til helgen (2 uker) for da kommer sikkert jeg til å prøve ut denne kai saken.

OK, jeg skal roe levra. Er bare så helvettes iritert i og med at jeg sitter på skolen og skriver.... :ehm...: :flau:
 
#13
Det kan skje med de beste :p

Misunner deg ikke skole biten, er glad det er over. Å sitte bak en skole pult er ikke fett. Jeg jobber på en skole så desverre får jeg en kjedelig følelse hver dag. Bare mas.. urk. Tror jeg må melde meg på Kandidaten neste gang :p hehe
 
#14
Og når man i tilegg går almen....! Satan i helvette. Er det rart folk tar selvmord! Tar heldigvis til vett, og bytter til neste år..... (som for så vidt gjør at jeg må gå enda et år) men det er verdt det. Når spiller dere egentlig? Hver helg mellom 7 og 10??
 
#15
Har blitt mer spilling etter 20.00-23.00 som oftest. Under Europa seksjonen. Hender at jeg spiller før jobb om morningen, men da er Europa i søvn :(
Men amerikanere er jo våkne for lengst så da turer jeg innom den andre seksjonen.
 
#16
8-11 er bra det. Så hvordan finner jeg deg da? er det noe add friend, eller locate gamertag funksjon?? Skal se om jeg får tak i det til helgen (overtale bruttern). Har du bra linje? regner med at hvis noen av oss skal hoste, så krever det litt...
 
#18
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@17.03.2005, 08.35
8-11 er bra det. Så hvordan finner jeg deg da? er det noe add friend, eller locate gamertag funksjon?? Skal se om jeg får tak i det til helgen (overtale bruttern). Har du bra linje? regner med at hvis noen av oss skal hoste, så krever det litt...
191536​
Har 10mbit linje. Kan ha 16stk på server uten problem. Og ja, du kan adde friends i xlink.
 
#20
sorry at jeg dobbelposter, men... Jeg har den der kai saken på mediasentret mitt. Når jeg går inn på det så kommer det opp en eller annen beskjed som sier at det ikke går. You failed.... would you like to retry.... Hva er galt