Xlink KAI

#41
er på skolen, så det er uaktuelt å spille NÅ! Ja, jeg bruker samme konto som impen, og du er alerede på listen min (aka jeg er på din) Får se etter skolen, er du også med hayaka?
 
#43
Nå har jeg %¤#& meg fikkla med den driten her i timesvis uten å få den til å funke.

Dere som har fått det til, hvilket oppset bruker dere ?

Jeg har ingen hub eller switch så jeg har ikke noe annet valg enn å kjøre dette med to nettverkskort på pcn. Det skal jo fungere det ?

Mulig det er noe kluss mellom ip adressene her, for jeg kan ikke surfe på nett når jeg har på xboxen.. :blunk:

Kontakt mellom xbox og pc vet jeg at jeg har siden jeg fint kommer in på burken med flashFXP.

OPPLYS MEG dere bedrevitende. Jeg er bare en nOOb som ønsker å spille live... <_<
 
#44
jeg har selv 2 nettverkskort og det fungerer utmerket.
På kortet som jeg har tilkobla adsl så har jeg "motta ip adresse automatisk" option aktivert.
Har ingen andre tips jeg kan komme på.....
 
#45
Opprinnelig skrevet av XboxManiac@07.05.2005, 09.02
Nå har jeg %¤#& meg fikkla med den driten her i timesvis uten å få den til å funke.

Dere som har fått det til, hvilket oppset bruker dere ?

Jeg har ingen hub eller switch så jeg har ikke noe annet valg enn å kjøre dette med to nettverkskort på pcn. Det skal jo fungere det ?

Mulig det er noe kluss mellom ip adressene her, for jeg kan ikke surfe på nett når jeg har på xboxen..  :blunk:

Kontakt mellom xbox og pc vet jeg at jeg har siden jeg fint kommer in på burken med flashFXP.

OPPLYS MEG dere bedrevitende. Jeg er bare en nOOb som ønsker å spille live... <_<
216696​
At du kan komme inn på xboxen viser bare til at du har en kobling som funker lokalt. Du har ikke statisk ip da ? For setter du begge opp på dhcp og du får kun 1 ip adresse samma faen, da kan det være problemet. Litt vanskelig å si uten å vite noe mer om oppsettet ditt.
 
#47
Opprinnelig skrevet av Hayaka@08.05.2005, 15.06
Har du prøvd å dele internett til andre nettverkskortet ditt?
217226​

Alrighty!!!

Bakker og tukker. Nå funker det!

Men hvordan lager jeg egen server ? Er jo aldri noen som spiller Rallisport Challenge 2 her <_<
 
#52
hvis man kun spiller halo2 så er det egentlig samme hva du bruker.........masse folk å spille mot uansett.Jeg liker også å spille rainbow six og crimson skies og da er det greit med 2 alternativer da det ikke er så mange som spiller disse lengre
 
#53
Opprinnelig skrevet av Xbox.best@09.05.2005, 18.15
bruker begge like mye jeg,xlink er best på halo2 da den ikke blander spillere fra usa og europa.
217721​
Vel, KAI har en Europa og en USA seksjon innen Halo 2. Så jeg ser egentlig ikke problemet.