Xlink KAI

#21
se om den finner xboxen og at xboxen ligger i samme ip range som den. Den må ha funnet xboxen for at det skal gå. Jeg kan forresten spille idag :D må få trent litt Halo2. Noen som vil joine?

kontakt meg på zico_rang@hotmail.com da...

EDIT: Zico som Xtag
 
#22
Nå spilte jeg og Xbox.best en del Halo2. Det var dritgøy. Første kamp vant Xbox.best og dem, neste bane joinet jeg xbox.best og da var det oss to mot 3 andre. Det var litt vanskelig å holde med xbox.best i scoren, men det var max 6 tror jeg den største forskjellen var. Er fornøyd med meg selv faktisk ettersom jeg ikke har spilt på 3-4 måneder og spilte system link 2 ganger. På siste bane sleit vi en del.

Første var Congulation eller hva den heter, andre var Ivory tower og siste er den derre fjellbanen jeg ikke husker nå. Håper flere joiner oss, med tanke på Wickid og loppe. Selvom dere ikke har modifiserte xboxer kan dere jo bli med. Håper Mogis også vil joine da :)

Fint om dere også lister om dere Xtags, så vi kan få det litt oversiktlig i et innleg. Sånn som Xbox LIVE greia, bare i mindre grad. Jeg har en del andre spill også da hvis noen vil joine. Gleder meg til Forza motorsport kommer ettersom jeg har mista min PGR2. Jeg tar kvelden snart men hvis noen vil spille litt så er jeg her ca 1 time...
 
#23
det var morro ja......spesielt når spillerene/lagene er jevngode.
Foretrekker maps som foregår ute dvs med kjøretøyer av noe slags......kan ikke fordra maps som Midships og hva de nå heter alle sammen
Har også rainbow six spillene,rallisport challenge2,Crimson Skies m.flere
Spiller litt forskjellig når jeg er online....da blir man ikke lei

Xlink=Grandiosa
 
#24
Det går fortsatt ikke! Unskyld, men jeg har ikke peiling på pc og slikt. IP range? Finne xbox'en? er det pc'en som skal det? kan dere fortelle meg litt mer nøyaktig (gi spesifikke ip'er til xbox, kai og pc, og litt informasjon ellers, takk.)
 
#25
vel drit i XBMC. Last ned Xlink KAI til din PC fra www.teamxlink.com. Start programmet, register deg o.s.v. Logg deg inn og gå på et spill du har. Join en server. Når du er inne (regner med at xboxen din er på med følgende spill du valgte og at du er på system link i spillet) dukker det opp servereren du joina på tven din. Join den og vips så er du ingame. Hvis du skal bytte server så bare leaver du game fra xboxen går ut og joiner en ny server og vips er den nye serveren du kan joine igjen. Jeg renger med at du har pcen og xboxen i samme nettverk.
 
#26
Jeg har modda xbox, og det ligger kai inne på den fra før av (inne på mediacenter) det er ingen problemer å linke xbox'en med pc'en, betyr det at de er i samme netverk? jaja, får prøve igjenn....

mener du at kai skal startes på pc'en? Da er det ikke rart det ikke går...
 
#27
Etter å ha brukt ca. 2 minutter av mitt hardt pressede liv fikset jeg biffen. Tom er nå på xlink som FaithMeNoMore, tilgjennelig til å tilfredsstille dere alle oralt med deilig nord-norsk bannskap.
 
#29
Opprinnelig skrevet av loppelittletom@21.03.2005, 20.05
Jeg har modda xbox, og det ligger kai inne på den fra før av (inne på mediacenter) det er ingen problemer å linke xbox'en med pc'en, betyr det at de er i samme netverk? jaja, får prøve igjenn....

mener du at kai skal startes på pc'en? Da er det ikke rart det ikke går...
193914​
Vel hvis du får kontakt fra pc til xboxen ligger deni samme nettverk ja. Bare bruk pc programmet nå ;)

Imp: lagt deg til lista nå..
 
#30
Flott. Da er jeg faen meg klar til å onanere de helvettes hestekukene deres på KAI. Noen som er med på spilling i morgen? Det var faen meg ingenting lagging der heller, nesten bedre en live.....
 
#31
Vel fint om du sier ditt Xtag også. Ja jeg er med i morra. Har 2 i lista nå.. Xbox.best og imp. Blir gøy med flere av oss samtidig :) Håper mongis og wickid vil joine da
 
#32
For de uopplyste: Loppelittletom er broren min, og resten sier seg selv, gjør det ikke?
 
#34
Mit nick er XxErrorxX tror jeg hvis jeg ikke husker feil, har ikke spilt der på en stund
 
#36
yes yes.. endelig har jeg også fixa meg d!!!

Jeg kaller meg kanariz på x-link kai, så d er bare å legge meg til.... skal vi ta en match nå snart el?
 
#37
Noen som vil ta en runde på Midnight Club 3 ? :) Hadde vært fett å sett åssen folk har pimpa bilene sine.
 
#38
Opprinnelig skrevet av WiKKiDCLOWN@27.04.2005, 09.00
Noen som vil ta en runde på Midnight Club 3 ? :) Hadde vært fett å sett åssen folk har pimpa bilene sine.
212205​
Tja, får se. Min bil (som jeg bruker nå) er alt bortsett fra imponerende pimpet, men den har nå fult på ax og topp speed....

Hva med å spille litt på de nye halo2 mapsene og?
 
#39
Hvis du er online nå så kan vi spille akkurat nuh.

Enten det er Midnight Club 3 eller Halo 2. På de nye mapsene. Testa de såvidt ut igår, er ikke dreven i det hele tatt. Lenge siden jeg har spilt Halo 2. Men er alltid opp for en kamp.

*Edit*

Har lagt til alle sine xtags, utenom deg loppe. Bruker du samme nick som xtag ?

*Edit...again*

Finner deg ikke på xlink med spillegal nicket ditt eller little tom. Så du får spytte ut nicket ditt :)

Btw, xtag er WiKKiDCLOWN.