YA I M R U? Super Mario Galaxy 2!

Kilik

Lokal moderator
#1

En lysere fargepalett enn Galaxy 1, som etter min mening var litt i mørkeste laget.

Ellers er det ingen hub-verden som i de tidligere 3D-spillene. Man navigerer mellom brettene via kart som i 2D-spillene.
 
#3
YA I M R U
 

Kilik

Lokal moderator
#4
http://www.spillegal.no/threads/18290-YA-I-M-R-U-Super-Mario-Galaxy-2!

Noen er kanskje interessert i mer Mario Galaxy 2-gameplay også?

 

Lodin

Der Waaaah
#5
Det er vel første gang de har spilt noe fra det ferdige soundtracket og? Om jeg husker rett har alt annet vært digitalt plink plonk og ikke orkester.

Også stein-Mario da! :D
 

Lodin

Der Waaaah
#7
Scan fra siste Famitsu. Mario Galaxy 2 starter som så ofte før med at Mario skal til Peach og få kake. Denne introbiten foregår i 2D og man får tilogmed treffe den gule og blå Toaden fra NSMB. Forøvrig er modusen hvor man skyter ting med kontroll to bytta ut med at player 2 kan styre en luma direkte i spillet. :D



derp
 
#8
Men...men...de gloriøse cutscenesa mine!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#9
Sålenge jeg får mitt gloriøse gameplay kommer jeg til å være i ekstase. Samtlige 242 (!) stjerner i Super Mario Galaxy representin!
 

Lodin

Der Waaaah
#11
Super Luigi Galaxy 2, fuck yeahr!

[yt]O07vq5HhfrI[/yt]

Forhåpentligvis trenger man ikke runne hele spillet for å få ham denne gangen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#12
Edge anmelder Galaxy 2, og karakteren blir - kanskje litt overraskende - 1/10.

Oops, glemte en null gitt.

Choice quote: "This isn’t a game that redefines the genre: this is one that rolls it up and locks it away."
 
#14
Sony: "Vi har bedre motion control enn Wii!!"
M$: "Du trenger ikkje kontroll hos oss!"
Nintendo: "Vi har Super Mario Galaxy 2. Blæ."

M$+Sony: "...."
 
#17
Dægær'n. Hva annet har Edge gitt 10/10?
 
#18
Det forrige var Bayonetta, før det tror jeg det var Super Mario Galaxy 1. Half-Life 2 vet jeg fikk 10/10 og Ocarina of Time og sikkert noen fler.

Nilo: Halo er fortsatt eksklusivt til Microsoft, men uten Bungie til å utvikle dem så vil vel mange si det samme som deg :p
 

Kilik

Lokal moderator
#19
Og Halo 1, Halo 3, GTA IV og Little Big Planet. Med andre ord en tier der henger ikke like høyt som den en gang gjorde...
 
#20
Å gi Halo 3 en 10 er latterlig. Halo 1 er greit, men 3 ern er ikke noe spessielt om han har spilt nummer 1. Multiplayerdelen er jo veldig bra da. Uansett, dette blir morro og gleder meg til en gladfylt sommer med Mario&co