YA I M R U? Super Mario Galaxy 2!

Drauden

SGs kollektive lillebror
#21
Og Halo 1, Halo 3, GTA IV og Little Big Planet. Med andre ord en tier der henger ikke like høyt som den en gang gjorde...
GTA IV får for mye hat. Av alle spilla denne generasjonen, er GTA IV faen meg blant de beste.
PASTA.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Må bare chime inn og si at GTA IV er betraktelig mindre ødelagt hvis du spiller det på en skikkelig PC. Noe som så klart ikke betyr at det er akseptabelt, men jeg begynte å se hva alle jizza over for å si det sånn.

Chinatown Wars er fortsatt artigere.
 
#24
Gameplayet er vel likevel det samme?

Jeg syns i alle fall det nesten var mer arbeid enn moro mot slutten. Og ja, hadde mye mer moro med chinatown wars.
 
D

Deleted member 91

Gjest
#25
Jeg rådigga GTAIV og har ikke tenkt å ta den diskusjonen igjen, men jeg er med gauss og Dr Pwn på at det er ganske festlig hvor schizofrenisk Niko er - du har liksom Nikoen som har smuggla people, killed people, og som bare guilter to tusen når han dreper én slem russer, også har du Nikoen som kjører over førti mennesker på veien hjem fra byen.

Og Halo 3 er gull, det er det bare å innrømme. Hvis du ikke skjønner hvorfor er du teit.
 
#26
GTAIV suger for meg fordi eg misliker karakterene, motivasjonen deira og historien. Ellers er spelet knakandes. Trur nok eg kjem til å kose meg med utvidelsene!

Men fuck that, SMG2 er konsollselger, gleder meg!!
 
#27
Halo 3 er gull hvis du bryr deg om multiplayer. Jeg har ikke tid til sånt, og da må det være lov å si at Halo 3 er ganske skuffende.

GTA IV er fett bare fordi det er så bøtte fjernt at de brukte så mye penger på lage lekekasse. Det er et spill laget i ånden til Elite med alt for, alt for mye penger. Selvsagt er det ufokusert og krøkkete. Det pleier å bli sånn når man har for få begrensninger.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#28
Bare joiner "I <3 GTA IV-klubben", siden det er så mange haters.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Likte det jeg og, til tross for mye raeg. Sitter igjen med gode minner.
 
#31
Jeg gav GTAIV en real sjanse og det innfridde ikke. Det hadde klart sine lyspunkt, men et av denne generasjonens beste spill? Hell no.

Jeg hadde i utgangspunktet tenkt å skaffe meg en Wii, men økonomien har ikke vært snill med meg i det siste. Blir det kjøp så er det vel en sjans for at SMG2 kommer i hus.
 
#32
GTA IV og MW2 er, vel oppskrytt i begge ender. Begge to er kvalitetsprodukter med enormt potensiale som egentlig ikke innfridde, men fortsatt var OK og ga timer med solid underholdning. Begge to med en kynisk og ekkel markedsføringsplan som burde gi vanlig folk frysninger av hvor effektive de faktisk var. Ps Galaxy 2 blir å eie.
 

Lodin

Der Waaaah
#33
Drit i det, ifølge Game Informer eller en av de andre blekkene får man Luigi etter allerede 20 stjerner. Ikke bare det, men etter 120 får man en tredje spillbar karakter. Peach?
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#34
Var det ikke Yoshi som skulle være playable denne gangen?
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
#37
Seriøst, hvis de kommer med flere remakes av 64-baner så spørs det om jeg ikke anskaffer meg en sabla Wii.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#40
Er flere amerikanske anmeldelser som er ute, og dette blir det beste spillet. Ligger foreløpig på greie 97.28% hos Gamerankings. Jeg så denne og ble småfrelst.