YA I M R U? Super Mario Galaxy 2!

#41
Om jeg ikke tar helt feil har spillet allerede lekt og kan spilles på emulator. Jeg hadde seriøst gjort det om det var noen sjans for at komputeren min kunne klart det :(
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#48
Juks, du har jo fire uker fri mens jeg omtrent ikke har tid i uka!


EDIT: Du runda ikke SMG1 engang?
 
#49
Ennå. Har ikke runna det ennå. Du får ta deg tid, kan lage videoblogg ut av det siden alle er så hypa på spillevideoer for øyeblikket. Beer & Mario @ my place :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#50
Jeg overlater videobloggen til Justin og kommer for pilsen.
 
#52
Gå tilbake til kådd of duty?
 
#53
Hu sutra i overkant mye om det, men er nesten på en måte litt enig med henne. Jeg likte den bisarre og mer snåle stilen de kjørte i f.eks World og 64 bedre enn den oversøte happyhappyHAPPYe stilen de kjører i Galaxy-spillene. Uten at det har spesielt masse å si. Er forresten også sant at Galaxy (og mange andre Wii-spill) ser jævlig mye bedre ut på en god SD-tv enn en HD-tv, selv med komponentkabel.
 
#54
Da skal det være en veldig god SDTV. Selv har jeg null problem med Wii på en 42" HDTV. Nå skal det også sies at kvaliteten varierer godt fra TV til TV, komponent på min 32" er usannsynlig shitty i forhold.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#55
Hvis du spiller på HDTV så bruk komponent og gå inn i TV-menyen og sett "sharpness" til 0. Burde hjelpe litt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Istemmes, det blir litt jaggies med komponent og 570i eller hva den modusen Wii-en kjører men pent er det nå. Synes jeg. Pent nok til at Sin & Punishment 2 godt kunne blitt utgitt på PS3 uten noe annet enn større oppløsning på teksturene og folk hadde syntes det var fett.
 
#57

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
God bedring i kommunist-VG sier jeg bare.
 

Lodin

Der Waaaah
#60
Alle som har fått tak i det i dag, sett på den jævla DVDen. Det er bokstavlig talt instruksjoner til hvor nødlampene befinner seg og hvordan man bruker en flytevest. XD