YA I M R U? Super Mario Galaxy 2!

D

Deleted member 91

Gjest
#81
Hvis noen kjeder seg, forresten: Hva er dealioen med ghosts? Fikk beskjed et par ganger om at de dukka opp på galakser, men fant aldri helt ut hva ... det var forno.
 
#83
Man får dem når man spiller en stjerne som Luigi, det er alt jeg har funnet ut hittil. Prøvde starte opp samme stjerna etter jeg hadde fått spøkelset, men så ingen forskjell. Skal undersøke litt videre når spillet er runda, tenker jeg.
 
#84
Personlig koste jeg meg mye mer med eneren, men mistenker det har noe med at alt føltes mye nyere og unikt den ganger.
Dette. Runda spillen nå, hadde vel 71 stjerner da rulleteksten kom. Må si jeg er ganske... underveldet. Altså, det er gøy og sånn, men merket at jeg bare ville pøse på for å bli ferdig istedenfor å saumfare hver galakse for hemmelige stjerner og gjøre alle de (tidvis) småkjedelige kometchallengesa og sånt noe. Vet ikke om det er spillen eller meg det er noe gærent med :qq:


Skal ikke si noe om den helvetes apekatten The Chimp... Eller den grusomme føggær'n man driver og flyr med... MOTION CONTROLS :argh: :argh: :argh:
 
D

Doctor Downs

Gjest
#85
105 stjerner da jeg gikk til siste boss, som så ut til å være det meste jeg kunne få før jeg gikk dit. Tok ham og har nå... 106!
 
#86
Jah, chimp og fuglen suger villt. Skal nok uansett gå for 100%. Mektig skuffet over siste boss, dog... musikken hørtes fet ut, men det var over før jeg fikk hørt den i det hele tatt nesten.
 

Lodin

Der Waaaah
#88
Etter noen timer hvor nevøen min på seks håndterte Mario kan jeg bare konkludere med at de har forbedra "multiplayeren" en god del. Nå er player 2 en luma som svever bak Mario og med A knappen kan hente mynter og feste seg på fiender så de stunnes. Det kombinert med den returnerende starbits-skytingen og muligheten til å peke hvor man skal gå gjør det til et ypperlig onkelspill. :)
 
#89
Er på 112 stjerner nå. Har vært borti noen jeg virkelig hater og unngår så lenge jeg kan, nemlig
bossen i pyramidebana uten å miste liv, beat block i dobbel hastighet, og den ene bowser junior-bossen uten å miste liv
. Purple coin challenges eier som vanlig, og jeg klarte
den på 8 bits luigi mye lettere enn i galaxy 1, tok kun 4-5 forsøk. Mulig det var fordi jeg slet så lenge med den for to år siden.
. Skal klare skiten helt før jeg begynner på Asscreed2 (se røverkjøpstråden)
 

demake

Seksuelt godteri
#90
130 stjerner representin'