[NX] Zelda: Breath of the Wild

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#21

demake

Seksuelt godteri
#25
Herre-jævla-Gud. Jeg forsøker å ikke falle for hypen, men det er vanskelig nå.


The game to end all games?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
#27
Vurderer seriøst Switch for dette spillet. Scoren er jo himmelhøy. Alternativt Wii U. Fordeler/ulemper? Ikke Nintendospiller til vanlig utenom N3DS. Noen som kan overtale meg i riktig retning?
 

Lodin

Der Waaaah
#28
Laura Dale (som alltid) har testa begge og frameraten er mer ustabil på WiiU. Den er dog heller ikke perfekt om man spiller på TV med Switchen. I håndholdt modus er det derimot nesten ingen problemer.
Oppløsninga er 720P på WiiU og når man Switcher håndholdt mens den uppes til 900P på TV.
Annet enn det er fargene mer utvaska på Switch for det var noe Nintendo syntes var kult. Blir en smaksak.
Var jeg deg hadde jeg kjøpt en Switch. Koster ikke så mye mer enn det døde homofile alternativet. WiiU er desuten utsolgt stort sett over alt.

Men smaker den akkurat som rosiner?
Feil. Gi den en slikk, den smaker Jarl Goli.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#30
Den har da vært der en stund. Sier bare fra om at du ikke får angra på å kjøpe liksompenger fra dem.
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Jeg har aldri sett den.

Det jeg derimot har sett en stund nå var en vegg jeg har slengt meg mot utallige ganger. Var rett før jeg slang meg i bakken å spytta.
Så tenkte jeg at om jeg bare... og der... også gjør jeg sånn. Og det funka.
Jeg nekter å tro at det var meninga, men alikevel mistenker jeg at det var det. :ehm:
 
Sist redigert:
#32
Skjønte det etter litt fundering, syns bare det var utrolig krøkkete språk, som om det var automatisk oversatt ellerno.

Ellers, ungen til han jeg skulle henge med i kveld har blitt syk. Det passer jo bra, siden det tydeligvis er verdens beste spill (basert på average review scores). Neste på lista: Mario Galaxy, Ocraina of Time, Mario Galaxy 2, GTA IV, GTA V. Glær mæ.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#34
Åja faen jeg kan kanskje bare spille det på WiiU. Hmmmmm
 

imported_Dash

Lurking since 2006
#37
Hvorfor funker ikke [miiverse][/miiverse] på spillegal? Nå blir det jo bare elendig lenkemarkeringsspamdrit.


UANSETT. Mine damer og herrer: Nintendo har laget et helt perfekt spill. Foruten at de har overvurdert sin egen hardware og det lagger. Men foruten det. Dette er helt perfekt. Jeg fanger HESTER. Og jeg ELSKER DET! HVA SKJER MED VERDEN!

https://miiverse.nintendo.net/posts/AYMHAAADAAB2V0f7T7U8hg

https://miiverse.nintendo.net/posts/AYMHAAADAAB2V0f7T6cH9w

https://miiverse.nintendo.net/posts/AYMHAAADAAB2V0f7UbTKWw
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#38
Hvorfor funker ikke [miiverse][/miiverse] på spillegal? Nå blir det jo bare elendig lenkemarkeringsspamdrit.
Post til Facebook isteden. Miiverse er jo dødt snart uansett, jfr. at det ikke lenger finnes på Switch.
 
#39
Dette er ikke et tradisjonelt Zelda: jeg dør hele tiden. One-shots galore!
Jeg digger hvor lite typisk Zelda det er! Aner virkelig ikke hvor jeg har spillet enda etter noen timers spilling, alt føles så nytt og ukjent. Og så svært! Kan styre meg litt for hvor fort våpen blir ødelagt da. Føler jeg må bytte underveis i nesten hver kamp.
 
#40
Wow dette spillet! Har flere ganger lurt på om jeg er i drømmemodus, hvordan går det an å gjøre så mye riktig? Jeg mener, alt riktig?
Eneste jeg har å utsette er at radaren som piper er en smule irriterende og måtte skru av hele greia for å bli kvitt den, det burde vært en mulighet å bare skru av lyden. Ellers er spillet perfekt etter 5timers spilling. Og med under 6timers søvn er det tilbake til Hyrule for å sanke sopper, ri ned fugler og dø.