[NX] Zelda: Breath of the Wild

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#63
Trykk reply på et innlegg så ser du hva som er skrevet.


Jeg tror andre var nær Dueling Peaks Stable sør for Kakariko[/spouler]
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#65

demake

Seksuelt godteri
#66
Tror kanskje det jeg liker best med spilt er at det forklarer deg så lite. Som hele matlagingsgreia, hvor man blir fortalt at maten får flere egenskaper om man steker den, men aldri hvordan man gjør det.

Men! Hvor er den awesome Zelda-musikken min? Foreløpig har det stort sett vært bakgrunnsklimpring der jeg har beveget meg.

Bare et hode opp. Det er en av byene i spillet der musikken er en chill versjon av Dragon Roost Island.
 
#67
Tok akkurat ut min første Guardian nær Hyrule Castle, den følelsen! Eneste gangen jeg føler jeg virkelig har fått bruk for de tyngre tohåndte våpnene.
 
#68
Jeg funderte i ca. to sekunder og så bestemte jeg meg for å shoppe dette til Wii U, siden den nå stod under TV-en allerede.

Har ikke spilt langt enda, men digger frihetsfølelsen. Artig at han gamle mannen i starten er sånn “hvem jeg er, er en HEMMELIGHET!” Det jeg prøver å få til nå er å finne ut hva som skal til for å kunne traske gjennom snø/kulde uten å ta skade. Jeg har skjønt at bål og fakler er bra for denslags, men det er ingen bål i vinterødet, og faklene mine brenner ut.

Så siden jeg er tjukk i huet og ikke helt vet hva jeg skal enda, velger jeg i stedet å løpe rundt og utforske. Av alle Zelda-ene minner dette meg sånn sett mest om Wind Waker, med små trefninger og landemerker spredt rundt på kartet. Navigasjonen funker veldig bra—men jeg må si jeg fikk bakoversveis da jeg oppdaget at Zelda nå har hoppeknapp. WTF lissom.

Men, ja. Så langt er dette bra nok til å gi meg drastisk bedre samvittighet for at jeg kjøpte en Wii U.
 

Lodin

Der Waaaah
#69
Link's Awakening hadde og hoppeknapp når man var utstyrt med fjæra.

Men ja, kulde suger. Etterhvert som man utforsker får man dog klær som letter på trykket og mat mekka med chilli hjelper alltids.

Sånn ellers driver jeg også å stort sett utforsker for tida. Vil oppgradere liv og stamina før jeg prøver meg på no bossings.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#71
I dag fant jeg ut at "A Modest Combat Challenge" er litt for lite modest for denna karen enn så lenge, selv etter fem-seks forsøk. Fant et skrin ute i havgapet med en vanskelig utfordring, da. Gråt litt.

Så fant jeg ut at hvis du border ei flåte og sikter på seilet med et Kokiri-blad og så stæbber Y som en gærning kan du bare kalle deg selv Kong Harald med en gang og melde deg på seilregatta for fy faen som det går unna.

Fant også ut at om man stealther som bare fankern opp en diger påle ved siden av noe moblins, finner en plattform og en eksploderende tønne på toppen, og så tenker at kanskje man skal kaste tønna ned på moblin-reiret under seg, og så klarer å kløne seg ut i lufta slik at man deiser i bakken sammen med tønna istedenfor å bombardere monsterfaen, da dør man faktisk ikke av at man treffer bakken eller blir sprengt i fillebiter - det gjør bare at man har et kvart hjerte igjen - nei, det man dør av, er at plattformen braser rett i hodet på en siden det er en ting som skjer. Ble litt imponert over hvor hardt jeg klarte å eie meg selv akkurat der.

Ja, og jeg stakk oppå et skikkelig kaldt fjell hvor det var så dramatisk fantastisk kaldt at Linkersen tok skade selv om han hadde på seg tjukk jakke. Sjekka kartet, hvor det står eksakt temperatur til enhver tid, og fant ut at det var -13 grader celsius oppå det fjellet. Særdeles lite imponert, mvh. mr. pleide å ordne i fryselageret på butikkjobben iført bomullsbukse og kortermet skjorte.
 

Lodin

Der Waaaah
#74
Det samme, men med sverdet mitt.
Så loka jeg oppi no fjell og der var det masse Wizzrobes som kasta lyn etter meg. :sukk:
Jeg åt no mat som resistente det og pil og bua dem!\m/:argh:\m/
 

demake

Seksuelt godteri
#75
Elektriske fiender er min bane. Jeg slåss mot en centaur i nærheten av Zoras domene og våpna mine var strødd rundt meg hele kampen. Greide å drepe han da, så jeg håper jeg kan bruke hoven hans til noe fint.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#76
Tok han ved å finne timing for dodging. Evig tirade med flurry attacks!
 

Novastrum

Feminist-elitist
#77
Ok, så da har jeg bestemt meg for at det blir Zeldaings i dag. Klarer ikke motstå hype lenger. Noen som har forslag til hvor de kan ha dette spillet fysisk til Wii-U i Oslo kentrum? (noen som har sett det typ i går?)
 

demake

Seksuelt godteri
#79
Året's "tips": ta turen til Lost Woods nord for slottet. Bare gjør det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#80
Året's "tips": ta turen til Lost Woods nord for slottet. Bare gjør det.
Inb4 det er møtested for alle, la oss si, fairies i Hyrule