[Wii] Zelda: Skyward Sword (Wii)

Lodin

Der Waaaah
#23
Og der kom den ja. :rulleøyne:



Blir bare verre etter dette.

EDIT: Den URLen er død så dere får ta dette bildet i melomtiden. Finner snart orginalen.
 
#24
Men har du fått surra deg til å spille gjennom det ennå, din skitne jøde?
Nei, og det plager meg en hel del. Har vel begynt på det fem-seks ganger nå, begynner å bli plagsomt at jeg så sjelden har 60 timer til overs.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#25
60 timer på Twilight Princess? Hardly, old boy. Du kommer deg lett til sistebossen på 25 timer, om du ikke er av den skolen som samle alle spøkelsene og tømme innsjøen for fisker før du sparker ned døra hans.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Jeg klinka vel rundt 40 timer, og da gjorde jeg det som gikk an å gjøre.
 
#27
Jeg hadde logget 40 timer før jeg skreiv anmeldelsen i sin tid, og da hadde jeg kommet til Yeti-huset.

Det føltes som det var et stykke igjen til slutten mener jeg å huske, pluss at jeg er en sånn som skal samle det meste.

Wind Waker derimot var over på omtrent 25 timer.
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#29
Miyamoto says: «Next Zelda game will involve Zelda somehow.»

Miyamoto says: «Next Zelda game will be a game.»
 

Lodin

Der Waaaah
#31
Haha, assburgern vet ikke engang at det var kongen av Hyrule, ikke Ganon som oversvømte riket i Windwaker.
 

Kilik

Lokal moderator
#33
Teaser-bildet fra i fjor meiker litt mer sens nå.

Som jeg skrev i Nintendo E3-tråden:

Jeg synes dette virker som riktig retning for Zelda etter Twilight Princeess som var fanservice for Ocarina of Time-elskerne. På tide med litt fornyelse av konseptet. Grafikken er litt skuff, teknisk sett synes jeg det faktisk ser dårligere ut enn Twilight Princess, men stilmessig liker jeg denne blandingen av realistiske stilen fra Ocarina of Time og tegneseriestilen fra Wind Waker.
Kontrollen virker langt fra perfekt for å si det mildt, men kjenner jeg Nintendo rett shipper de ikke et nytt Zelda-spill før alt av issues er luket bort. Jeg har trua, men tror ikke vi skal forvente spillet før høsten 2011.

Players: 1
Release: 2011

* Thanks to the required Wii MotionPlus accessory, every movement of Link's sword matches the player's motion with exact precision. If players motion left to right, Link™ swings from left to right. The precision play control is applied to enemies as well, as players must contemplate strategy when battling opponents that actively try to defend against attacks.
* Wii MotionPlus puts an arsenal of items at the player's disposal. It offers a multitude of actions with just simple, intuitive motions. Players will try their hand at firing a bow, tossing bombs and using a whip to battle enemies and solve puzzles.
* The game will also introduce a distinct new graphical style perfectly suited to the franchise's fantastical universe, like a painting come to life.
* The Legend of Zelda: Skyward Sword will offer a multitude of new game-play mechanics, giving it a refreshingly different feel from all of the past titles in the series.
Trailer
 
#35
Dette spillet har perfekt grafikk, stilen er herlig. Gameplayet ser også godt ut, la oss bare håpe på at det blir vanskeligere enn Twilight Princess hvor det å banke bossene noen ganger ga samme tilfredsstillelse som å banke en moblin.
 
#37
En kompis ble litt sur når han så de moblinene, mente de var for stygge og teite. Er ikke det litt av poenget? Jeg digger dem.
 
#38
Teamet skal vistnok ha blitt bedt om å skifte grafikk-stil på et tidspunkt mellom nå og E3 i fjor og det ryktes at shaderne ikke er helt ferri enda. Synes grafikken har potensiale, men i E3-demoen er den gjevnt over ganske platt. Både Twilight Princess og The Wind Waker endte opp med å mye mer spennende bruk av grafikkstilen da det ferdige spillet ble sluppet enn første gangen de ble vist så jeg har trua.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#39
Første som slo meg var at det så litt beta ut. Litt type... "it's cel shading... with more shades!" Veit uansett at det blir snadder uansett hvordan forhåpningene mine blir, så jeg kan like gjerne begynne å glede meg.
 

Kilik

Lokal moderator
#40
De har så langt fokusert på spillmekanikken:
He [Miyamoto] said that gameplay on Skyward Sword is almost complete, and the graphics are being polished
Det tar nok rundt ett år til vi ser det i butikkene og mye kan skje innen den tid.

Ellers litt mer hinting som støtter opp om ryktene om at Link skal ute å fly denne gang:
He [Eiji Aonuma] said the scene this morning showing Link diving off a cliff into a bank of clouds was meant to be "impactful" because it was an important event in the story.
In this Zelda, Link is a little boy born into a land above the clouds called Skyloft.