Zelda: The Wind Waker...

#21
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|_open" style="display:none;">var så sinnsykt kjedelig å samle triforcebitene, seiling, seiling og atter seiling


runnet det én gang grunnet det som står over,
men spiller det vel igjen en vakker dag..

a link to the past er bare så jævlig bra, links awakening til gb er genialt, og zelda 2 til nes er grisevanskelig men fett.(et av de spillene jeg er stolt over å ha klart)
 
#23
Opprinnelig skrevet av Lodin@28.05.2004, 13.53
Runna det bare en gang. Blei irritert over å måtte ha på meg hummergenser gjennom hele spillet andre gang og kutta ut.
Jeg vil spille med klassiske Link, ikke "Harvey the lobster-boy".
Helt enig!

Det ødela alt for meg også, hadde gledet meg til å skaffe meg fargekameraet å komme meg inn på Nintendo galleriet. Men når han gikk rundt i lobster-hawaii skjorta så var liksom ikke den samme sjarmen der lenger.

Så med andre ord, jeg spilte gjennom det kun en gang.
 
#24
Trykk for spoiler.
<div id="_open" style="display:none;">
Trykk for spoiler.
<div id="|12469101112172024_open" style="display:none;">Man finner bare en ildflue der hvor Deku treet er og gir den og kameraet til pictobox-spesialisten, så kan man ha fargekamera uten å måtte gå igjennom det...
 
#25
jeg kjøpte gamecube i dag faktisk(eller det blir vel heller i går nå)
alikevel så kjøpte jeg den med alle zelda spillene(jeg elsker zelda)
zelda1
zelda2
zelda ocrania of time
zelda majoras mask
zelda masters quest
zelda windwaker

(lade opp til det kommende zelda;))

har hørt masse dritt om windwaker, men det var ikke så dårlig som jeg forventet,
forresten var det mektig gøy, og det var fint med en liten variasjon i grafikken..
dessuten syns jeg en historien så langt var ganske interresant og facinerende..


jeg har kommet til der link drar fra øya, har just gjort pirat-testene til han fyren som jeg ikke husker navnet på og har nå kommet meg inn i den derre fortressen(som jeg heller ikke husker navnet på, gud jeg er trøtt)
 
#28
Soth:
jeg kjøpte gamecube i dag faktisk(eller det blir vel heller i går nå)
alikevel så kjøpte jeg den med alle zelda spillene(jeg elsker zelda)
zelda1
zelda2
zelda ocrania of time
zelda majoras mask
zelda masters quest
zelda windwaker

(lade opp til det kommende zelda;))

har hørt masse dritt om windwaker, men det var ikke så dårlig som jeg forventet,
forresten var det mektig gøy, og det var fint med en liten variasjon i grafikken..
dessuten syns jeg en historien så langt var ganske interresant og facinerende..


jeg har kommet til der link drar fra øya, har just gjort pirat-testene til han fyren som jeg ikke husker navnet på og har nå kommet meg inn i den derre fortressen(som jeg heller ikke husker navnet på, gud jeg er trøtt)

Bra at du har kjøpt deg GameCube. Bare si ifra om du vil låne noen spill. :)
 
#29
JEJE!

Har kjøpt meg gamecube jeg også, med Zelda Collectors disc.
Savner a link to the past på den da, som jeg ser på som det aller beste Zelda spillet hittil! Har bare spilt demoen av Windwaker(20min. demo), men har faktisk spilt den ganske mange ganger, og jeg skal helt klart kjøpe det. Liker grafikken, kameraet, lyden, og sjelen ( :p ) i windwaker! Historien er tynn, men absolutt bedre enn majora's mask historien ;)
 
#33
Har runda det 2 ganger...

Vurderer å begynne på den tredje gangen snart...
Det er jo et jævlig fett spill. Skjønner ikke hva så mange
klager over :confused:
 
V

Venom

Gjest
#34
Jeg kjøpte meg en gamecube igår, og da fikk jeg med wind waker, men ikke et minnekort >.<. Kjøpte gc bare for ww og det nye som kommer.
 
#38
Han refferer til skjorta Link har på seg i begynnelsen av spillet, andre gangen man spiller det har han på seg den skjorta gjennom hele spillet. Det er piss...
 
V

Venom

Gjest
#40
Ocarina of time var best, bra historie og mye spenning, jeg syns WW har litt for mye vann, skulle vært mer land.