Zelda: The Wind Waker...

D

Deleted member 91

Gjest
#47
Jeg ler også snart godt nok til å kunne dishe ut litt PAAAIN!
Paaain = Anmerkning.
 
#49
Opprinnelig skrevet av Soth@30.06.2004, 03.54
jeg kjøpte gamecube i dag faktisk(eller det blir vel heller i går nå)
alikevel så kjøpte jeg den med alle zelda spillene(jeg elsker zelda)
zelda1
zelda2
zelda ocrania of time
zelda majoras mask
zelda masters quest
zelda windwaker

(lade opp til det kommende zelda;))

har hørt masse dritt om windwaker, men det var ikke så dårlig som jeg forventet,
forresten var det mektig gøy, og det var fint med en liten variasjon i grafikken..
dessuten syns jeg en historien så langt var ganske interresant og facinerende..


jeg har kommet til der link drar fra øya, har just gjort pirat-testene til han fyren som jeg ikke husker navnet på og har nå kommet meg inn i den derre fortressen(som jeg heller ikke husker navnet på, gud jeg er trøtt)
67954​

Det er ikke alle da. Alle finnes jo ikke på Gamecube. Blant annet A Link To The Past som er det beste, og de 3 Zelda-spillene på CD-I som er de verste. Pluss alle Gameboy-spillene. Og for å være ekstra prippen så mangler du den lille "Nintendo Classics"-tingen me det Zelda-spillet på 2 skjermer. Morsomt! :p

Dessuten, så heter det ikke "ocrania of time". Det heter "Ocarina of Time" ;)
 
#51
Hadde Gamecube, hadde WW med bonus disk, hadde masse andre spill, solgte alt, anfrer som bare f***, men har seriøst ikke tid til 2 konsoller, så ps2 fikk bli siden den hadde cd og dvd funksjon. BTW WW var seriøst sjeft, tror jeg må kjøpe en ny gc når det neste zelda kommer
 
J

Jah

Gjest
#52
Har runna det bare en gang men skal nok prøve meg på nr.2 bare jeg blir ferdigmed ffx, og det har jeg nesten aldrig tid til å spille så det kommer nok å bli en stund til.

Men når jeg har runda det 2.gangen, begynner spillet på nytt da sånn som den første?
Syntes det var litt kjedelig at det gjorde det for jeg hadde endel side oppdrag jeg kunne tenke meg og bli ferdig med.
 
#55
Opprinnelig skrevet av Jah@14.12.2004, 11.31
Men når jeg har runda det 2.gangen, begynner spillet på nytt da sånn som den første?
Syntes det var litt kjedelig at det gjorde det for jeg hadde endel side oppdrag jeg kunne tenke meg og bli ferdig med.
148936​
Ja, men når du saver på slutten trenger du ikke å save over den gamle fila... Bare å save på en ny fil, så har du en fil der du begynner på nytt (med lobstersuit) og en fil der du kan gjøre de oppdragene :tommelopp:
 
#58
Derfor Nintendo la cel-shade grafikk til LOZ Windwaker er for å skape en effekt som viser at Link er ung. Personelig synes jeg spiller er drit bra. den blurr effekten er lagt på med vilje. Jeg har runda spille 9 ganger. driver på den 10. Det nye Zelda til GC har en mer realistisk grafikk enn Windwaker. Det er for å skape en mer mørk stemmning og vise at Link nå er blitt mer voksen. (forresten er han 16 år på spillet). :tommelopp:

All Zelda infoen du trenger på www.zeldauniverse.net


Nintendo = We Make Games Worth Playing
 
#59
Jeg føler det blir samme historie i alle zelda alltid er det link som skal redde zelda fra en stygg "trollman" og for og gjøre det trenger han utstyr og hest :)