Zelda triv

Jeg skal på LAN i et par dager nå, så jeg vet ikke om jeg kommer noe inn på SG de nermeste dagene. Hvis noe svarer og du vet sånn nogenlunde at du har rett, er det bare å stille nytt spørsmål. Bare drit i godkjennelse.
Jeg kan legge ved nok et bilde.

Btw. Sorry for dobbelposting.

I og med at det er fra siden, og eneste Zelda spill du ser fra siden er "The adventures of Link", må det være det. Har aldri spilt det, så vet ikke om tittelen er riktig, men som en ekstraopplysning kan jeg si at det hadde tatt en mer rollespillaktig retning.

Noen som kan godkjenne dette?

Lodin

Der Waaaah
Er det det Zelda spillet man lasta ned over nettet? Husker at Nintendo hadde et prøveprosjekt på nedlastbare spill til SNESen for hundre år tilbake.

Opprinnelig skrevet av Ghaz@12.08.2004, 13.12
I og med at det er fra siden, og eneste Zelda spill du ser fra siden er "The adventures of Link", må det være det. Har aldri spilt det, så vet ikke om tittelen er riktig, men som en ekstraopplysning kan jeg si at det hadde tatt en mer rollespillaktig retning.

Noen som kan godkjenne dette?
86124​
Jeg kan glatt avkrefte det siden man ikke ser det fra siden, men i fugleperspektiv. I tillegg til at The Adventure of Link ikke kom på SNES, men NES.

Opprinnelig skrevet av Lodin@12.08.2004, 15.35
Er det det Zelda spillet man lasta ned over nettet? Husker at Nintendo hadde et prøveprosjekt på nedlastbare spill til SNESen for hundre år tilbake.
86175​
And Lodin is the winner!
Du skal få godkjent på den. Spillet heter BS Zelda og er en remake av Zelda 1 til NES. For å få tak i spillet måtte man ha en BSX add on til SNESen. BSXen gjorde at man kunne koble seg til en satelitt som man kunne laste ned diverse ting fra, bland annet demoer og previews av kommende spill, men også noen hele spill kunne lastes ned. BS Zelda var et av disse. Det var faktisk helt gratis å laste ned ting, og tjenesten i seg selv var også gratis. Det var kun Nintendo og Squaresoft som lagde spill til BSX.

Lodin

Der Waaaah
Husker jeg leste om den dingsen i Nintendo Magasinet.

Kommer ikke på noe bra spørsmål, så kan noen si meg hva skjelettene i Zelda spillene ofte heter?

Opprinnelig skrevet av Klaymen@18.08.2004, 13.48
Swamp, Montain, Beach og Canyon? Er ikke helt sikker, men mener å husker at det var riktig.
89395​
Landskapene er riktige, men jeg mente hva stedene het. For eksempel heter Valleyområdet Ikana Valley, hva heter de andre??