Zelda triv

Ahrg, husker ikke ... lenge siden jeg spilte. Og jeg har nok byttet bort det spillet, så hvis jeg skal svare må jeg sjekke Gamefaqs...

Mener du hvordan man oppgraderer Mester Sverdet to ganger? Isåfall:

Etter at man har fått guld hansken kan man gå å redde smedens partner litt sør for Village of Outcasts. Så tar man med seg partneren til smedens hus i den lyse verden, og de tilbyr deg da å levere inn Mester Sverdet slik at de kan forbedre det.

Andre gang man forbedrer det er i pyramiden i den mørke verden. Man må da skaffe seg en super bomb. Så plasserer man den utenfor en sprekk i pyramiden og sprenger hull. Der inne er det en fe fontene. Hvis man kaster sverdet ned i den, får man et bedre i retur.

Tenker du på alle sverdenene man får? Isåfall

Link får det første sverdet av onkelen sin inne i slottet helt i begynnelsen av spillet. Så får han Mester Sverdet etter at han har samlet inn tre pendants.
Det er pendant of Courage fra East Palace, Pendant of Power fra Desert Palace og
Pendant of Wisdom fra tårnet oppe på fjellet. Er ikke helt sikker på disse navnene her :flau:
Når Link har skaffet alle disse, kan han gå til Lost Woods og plukke opp mester sverdet.

De to andre forklarte jeg vel i posten min over.

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@22.08.2004, 21.04
Takker. :)

Nytt spørsmål
Ocarina of Time: Hva skal man med "Odd Potion"?
91665​
Du skal ta den med til den stygge gamle dama bak butikken i Kakariko Village som voksen.

Opprinnelig skrevet av Shigsyfreak@22.08.2004, 21.19
Nei, ikke helt. Du får odd potion av henne, men du skal gi den til en annen person.
91672​
Oki, da er det slik at du skal gi den til han fyren som sitter og sover til venstre for inngangen til Lost Woods fra Kokiri Forest. Men så er han borte. Right?

hmm.

Enten skal du gi den til han fyren ved lake hylia, i laben, eller til den gnomen inni kokiri forest.

Opprinnelig skrevet av Ghaz+22.08.2004, 21.22-->
<!--QuoteBegin-Shigsyfreak
@22.08.2004, 21.19
Nei, ikke helt. Du får odd potion av henne, men du skal gi den til en annen person.
91672​
Oki, da er det slik at du skal gi den til han fyren som sitter og sover til venstre for inngangen til Lost Woods fra Kokiri Forest. Men så er han borte. Right?
91676​
[/b]
Stemmer det. Han fyren er borte når du kommer med medisinen, men det har da dukket opp en Korkiri-jente der han satt. Medisinen skal du gi til henne.

Du tar neste spørsmål.

Opprinnelig skrevet av Lodin@23.08.2004, 14.53
Du får saga til han duden som satt på stubben.
91909​
Tenkte ferdig med hele sub-questet jeg, så Jonosh får nok den, selv om det var feil skrevet. Skrives Biggorons Sword. Men still nytt spørsmål, du.