Zelda triv

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Øøøøh...
Greit nok.
Hva heter den skumle skurken i Zelda-spillene? (Hint: Navnet hans begynner på G og slutter på "anon".)

Seriøst, jeg kommer ikke på noe.

Er det gandorf, nei nei Ganon.

Neste spm: hva i The legend of Zelda: Ocarina of Time har raket mottor?

:kos:

Men ok..
Hvilket Zelda-spill ble på et tidlig stadie kalt "Zelda Gaiden"? Spillet skulle også egentlig gjøre bruk av noe tilleggsutstyr til konsollen det skulle slippes til. Hva slags tilleggsutstyr er det jeg snakker om?

Ok. Dette spørsmålet ble litt teit formulert, men jaja..

Når du sier Zelda Gaiden vet jeg at du snakker om Majoras Mask. Angående tilleggsutsyret tipper jeg du snakker om 64DD, men det du sier om at MM skulle bruke 64DD tror jeg egentlig du sikter til OoT - som skulle være det første spillet til 64DD. 64DD ble skrinlagt før MM kom, hvis jeg tar feil i dette skal jeg gå planken å hoppe i lava...

Konsollen er forresten N64 *sjokk*...

Stemmer dette! Det er Majoras Mask jeg snakker om, og det skulle egentlig komme til 64DD, akkurat som Ocarina of Time. Men siden 64DD kun ble sluppet i Japan, og attpåtil gjorde det dårlig der, ble det ikke noe av dette. Litt synd egentlig. Nintendo måtte kutte ut massse innehold både i Ocarina of Time og Majoras Mask for å få plass til spillene på en vanlig Nintendo 64 cart.

Neste spørsmål til kosegutten :)

*Går planken og hopper i lava.*

Hva heter han gamle mannen man får Pegasus Shoes av? Og hva må man gjøre for å få dem?[A Link To The Past]

Det var nesten! Navnet er Sahasrahla, men du skal få rett på den (det andre er forresten korrekt også). :kos:

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hømm... at det faktisk var noe gameplay der, og ikke bare FMV-tjohoi som i Wand of Suckelon?