Zelda triv

Opprinnelig skrevet av Naskul+05.06.2004, 15.04-->
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.06.2004, 04.13
<!--QuoteBegin-Naskul
@03.06.2004, 19.51
sier de ikke heyy da er ikke sikker jeg,

og btw:  jeg skal si hvorfor link ikke er korkirie, han er broren til zelda!, når det var kirg rømte morne med link inn i skogen, zelda hvet jeg ikke hva som skjedde med i den tiden hun var mest sansynlig, i beavring oss impa.

Når du ser navne ditt til Zelda sier hun at det høres kjennt ut. Og det er kun konge familien som kan lære zeldas luleby og bruke ocraine of time til å opne døra i temple of time.

Der har dere grunnen.

Du er litt på bærtur her, det er ikke noe magisk med Zelda's lullaby som gjør at kun folk i kongefamilien kan lære den, det har seg slik at de kun lærer den vekk til folk som er i kongefamilien, Zelda gjorde ett unntak med Link fordi det var nødvendig. Og angående det med at Zelda kjenner igjen navnet "Link" er fordi hun er reinkarnasjonen av ei tidligere Zelda og det samme gjelder Link. Alle kan bruke Ocarina of Time, og med den rette sangen og Ocarina of Time kan hvem som helst åpne the Door of Time...

Men uansett, nytt spørsmål:
Hvordan kan man bekjempe Agahnim uten å bruke the Master Sword?
ok sorry alle kan opne dor of time.

Men link er broren til Zelda om du ikke skjønner det må du nok spille Ocarina of time mange flere ganger.

Skal nå snart sette meg ned å spille Ocarina Of Time, for å finne mere bevis.

Siden det er en stunn siden jeg har spillt Ocarina Of Time husker jeg ikke alt
50871​
[/b]

Jeg kom nylig på noe som kverker teorien din ganske kraftig nedi lava: Faren til Link døde rett før den store Hylianske krigen. Moren hans dro Link vekk fra krigen og plasserte ham i Kokiri Forest siden hun visste at han ville være trygg der. Hun døde kort tid etter p.g.a. krigen. Men faren til Zelda lever jo fortsatt, dermed er ikke Link og Zelda søsken.

PS: Dette er ikke noe jeg sitter å finner på mens jeg skriver, dette er forhistorien til OoT.

Men det er uansett Shigsyfreak sin tur til å stille nytt spørsmål...

Opprinnelig skrevet av Agahnim+28.07.2004, 22.18-->
Opprinnelig skrevet av Naskul@05.06.2004, 15.04
Opprinnelig skrevet av Agahnim@05.06.2004, 04.13
<!--QuoteBegin-Naskul
@03.06.2004, 19.51
sier de ikke heyy da er ikke sikker jeg,

og btw:  jeg skal si hvorfor link ikke er korkirie, han er broren til zelda!, når det var kirg rømte morne med link inn i skogen, zelda hvet jeg ikke hva som skjedde med i den tiden hun var mest sansynlig, i beavring oss impa.

Når du ser navne ditt til Zelda sier hun at det høres kjennt ut. Og det er kun konge familien som kan lære zeldas luleby og bruke ocraine of time til å opne døra i temple of time.

Der har dere grunnen.

Du er litt på bærtur her, det er ikke noe magisk med Zelda's lullaby som gjør at kun folk i kongefamilien kan lære den, det har seg slik at de kun lærer den vekk til folk som er i kongefamilien, Zelda gjorde ett unntak med Link fordi det var nødvendig. Og angående det med at Zelda kjenner igjen navnet "Link" er fordi hun er reinkarnasjonen av ei tidligere Zelda og det samme gjelder Link. Alle kan bruke Ocarina of Time, og med den rette sangen og Ocarina of Time kan hvem som helst åpne the Door of Time...

Men uansett, nytt spørsmål:
Hvordan kan man bekjempe Agahnim uten å bruke the Master Sword?

ok sorry alle kan opne dor of time.

Men link er broren til Zelda om du ikke skjønner det må du nok spille Ocarina of time mange flere ganger.

Skal nå snart sette meg ned å spille Ocarina Of Time, for å finne mere bevis.

Siden det er en stunn siden jeg har spillt Ocarina Of Time husker jeg ikke alt
50871​

Jeg kom nylig på noe som kverker teorien din ganske kraftig nedi lava: Faren til Link døde rett før den store Hylianske krigen. Moren hans dro Link vekk fra krigen og plasserte ham i Kokiri Forest siden hun visste at han ville være trygg der. Hun døde kort tid etter p.g.a. krigen. Men faren til Zelda lever jo fortsatt, dermed er ikke Link og Zelda søsken.

PS: Dette er ikke noe jeg sitter å finner på mens jeg skriver, dette er forhistorien til OoT.

Men det er uansett Shigsyfreak sin tur til å stille nytt spørsmål...
80220​
[/b]

Hehe, ja der knuste du den teorien.

Uansett, mitt nye spørsmål (som jeg også har srevet ovenfor) er:

I hvilken dungeon finner man stigen? Dette gjelder da The Legend of Zelda (Zelda 1, NES). Bare skriv nummeret på dungeonen. ;)

epp

firm and correct
Vel.. første runde så finner du stigen i dungeon 4, og i runde nr.2 finner du stigen i dungeon 6.

epp

firm and correct
Skal vi se..
Jeg er ikke så flink til å huske navn selv, men hva heter jenta som spiller så fint på fløyte i 'Links Awakening'?

Lodin

Der Waaaah

Dette bildet er fra det horrible "Wand of Gamelon", et av Philips flere forsøk på å voldta Nintendos kjære maskotter.
Hvor mange Zelda spill ble det totalt sluppet til Philips CDI maskin?

Hmm.

Hvordan kan man vite om man kan sprenge en veg eller ikke i The legend of Zelda: Ocarina of Time?