Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
#22
Min stemme gikk til Don_. Mest fordi han elegant klarer å putte inn en LOL-smiley i nesten hver av postene sine, uansett hvor seriøs han en måtte prøve å være.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Mixel: Nå har vel ikke de som ser ned på Vanguard noen voldsomt høy stjerne blant de andre her på forumet heller, så det veier på en måte opp. ;)
 

Houseman

Filmnerden
Medlem av ledelsen
#27
Opprinnelig skrevet av Alexander@30.12.2004, 19.17
Han er til og med teitere enn Houseman :p
155779​
Åhå. Hadde du bare vært nominert, hadde jeg stemt på deg. I tiden mellom nominasjonen og avstemningen har det blitt klart for meg at du er den største idioten av oss alle. Jeg har nok vært en smule ufin mot deg også, men det viste seg jo at jeg hadde rett, så ...

Siden min kandidat ikke er nominert ... Arni. Han irriterte meg mest på den tiden jeg fortsatt var moderator på dette forumet.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#29
Opprinnelig skrevet av Shigsy+30.12.2004, 20.39-->
<!--QuoteBegin-Sancti
@30.12.2004, 18.31
Min stemme går til Mr. "Jeg trippelposter så mye jeg vil".
155723​
:tommelopp:

Jeg klarer ikke helt å se hva Vanguard gjør på denne lista, menmen.
155810​
[/b]
Jeg tror jeg kan legge skylden på hevngjerrige medlemmer i aldersgruppen 12-14. Heh, nå ender jeg vel opp som hovedtema i enda en tyskstil. :ler:
 
#30
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.12.2004, 20.28
roy_nor får min stemme i denne høyst gjæve kappestrid. Sier litt at han klarte å edge ut Arni/The_Flask.
Uansett, jeg har en visjon av hvordan roy_nor ser ut: Han sitter på rommet sitt (enten loftsrom eller kjellerstue) iført en fotballtrøye eller en t-skjorte det står "<insert racing team here> Team Racing" på. På veggene henger det fotballskjerf, bilder av biler og en og annen (halv)naken dame. Høyttalerne hans er Cerwin-Vega. Capsen hans er ett nummer for liten. Han går i slitt dongeri og tennissokker. Han kjører Volvo.
Ja, slik er det han ser ut.
155859​
:D Der tok du virkelig de høyttalerne på kornet! Litt synd, da de egentlig ikke er så innmari dårlige. Stygge derimot...
 

Fabulous Fossmo

(sædpapir, bollerør, glidecreme etc)
#31
Opprinnelig skrevet av Yetipants@30.12.2004, 20.28
roy_nor får min stemme i denne høyst gjæve kappestrid. Sier litt at han klarte å edge ut Arni/The_Flask.
Uansett, jeg har en visjon av hvordan roy_nor ser ut: Han sitter på rommet sitt (enten loftsrom eller kjellerstue) iført en fotballtrøye eller en t-skjorte det står "<insert racing team here> Team Racing" på. På veggene henger det fotballskjerf, bilder av biler og en og annen (halv)naken dame. Høyttalerne hans er Cerwin-Vega. Capsen hans er ett nummer for liten. Han går i slitt dongeri og tennissokker. Han kjører Volvo.
Ja, slik er det han ser ut.
155859​
DISSER DU CERWIN-VEGA!?!?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#32
Nei, jeg tar dem på kornet. :D

PS: Ikke et vondt ord om Cerwin-Vega: De gjør det de skal - nemlig å gi MYE lyd. BRA lyd, derimot... :)
 

Lodin

Der Waaaah
#34
Velger å ikke stemme siden sladrekjerringa Naskul ikke er på lista.

EDIT: stemte Gateway fordi han er så stygg på håret. :p
 
C

Crizpy

Gjest
#35
Cerwin vega er verken stygge eller dårlige.
Kanskje stygge hvis du er en slik kvasi-musikkelsker som liker 8" bass og treverk på høyttalerene, men jeg synes hvertfall mine er fine.

Det er de her

Bra bass og brukbar diskant.
I forhold til overprisa dritt som Rockford Fosgate, Clarion og Kenwood...driten av driten, får du mye bedre lyd for pengene.
 
#36
Grunnet den utalelsen om CW sine høyttalere, gremmes jeg over Crizpy ikke ble nominert. Da hadde jeg garantert stemt på ham.

CW, brukbar diskant og god bass? :ler:


Roy_Nor fikk min stemme, rett og slett fordi inntrykket mitt av ham er... nesten like ille som Crizpys overnevnte utsagn.
 
C

Crizpy

Gjest
#37
JA, ASSA AT DET GÅR ANN!!!!

Redigert: det her er tatt ut fra egene erfaringer. Men det er altid en bedreviter :rulleøyne:
 
#38
Arni er mer enn en idiot, men han er borte og glemt (til han eventuelt kommer tilbake som et bedre forum-medlem). Revan var kanskje litt idiot i starten, men han har faen meg tatt seg opp noe jævlig (og han er kun 12 år?). roy_nor klarer bare ikke å begrunne sine meninger så godt ... Jeg synes Vanguard har oppført seg som en idiot den tiden han har hakket ned på yngre medlemmer som f.eks. Revan, ergo årets idiot.
 

Maraj

Ålø- og energiminister
#39
....::::Laurentius::::....

Han kalles ikke "Lord Gnomeness" for ingenting.
 
#40
Opprinnelig skrevet av Vanguard+31.12.2004, 02.51-->
Opprinnelig skrevet av Shigsy@30.12.2004, 20.39
<!--QuoteBegin-Sancti
@30.12.2004, 18.31
Min stemme går til Mr. "Jeg trippelposter så mye jeg vil".
155723​


:tommelopp:

Jeg klarer ikke helt å se hva Vanguard gjør på denne lista, menmen.
155810​
Jeg tror jeg kan legge skylden på hevngjerrige medlemmer i aldersgruppen 12-14. Heh, nå ender jeg vel opp som hovedtema i enda en tyskstil. :ler:
156079​
[/b]
Slik du ser på saken?

Gjerne det er derfor det bare er folk i den aldersgruppen du slenger dritt til?
 
Status
Stengt for ytterligere svar.