Årets idiot

De nominerte er:

  • Revan

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gamemaster

    Stemmer: 0 0,0%
  • roy_nor

    Stemmer: 0 0,0%
  • Arni/the_flask

    Stemmer: 0 0,0%
  • Thamashii

    Stemmer: 0 0,0%
  • Gateway666

    Stemmer: 0 0,0%
  • Don_Corleone

    Stemmer: 0 0,0%
  • Knasen

    Stemmer: 0 0,0%
  • Fantaboy

    Stemmer: 0 0,0%
  • Yevon

    Stemmer: 0 0,0%
  • Agradula

    Stemmer: 0 0,0%
  • Nightburner

    Stemmer: 0 0,0%
  • Laurentius

    Stemmer: 0 0,0%
  • Neptune

    Stemmer: 0 0,0%
  • Vanguard

    Stemmer: 0 0,0%

  • Totalt antall stemmer
    0
Status
Stengt for ytterligere svar.
C

Crizpy

Gjest
#61
Nei. Men jeg har en bil. Du kan sikkert få greie på åssen stereoannlegg jeg har der og, så du kan disse meg mer.

alpine forsterker, cd spiller og hattehylle høyttalere. Har Focal frontsett.
Og merk deg en ting: ingen ekstra bass.

Det kom alt i alt på 9000.
 
#62
For en gangs skyld så bryr jeg meg ikke om signaturen til Crizpy. Helt greit. Men hvorfor i svarte helvete skal vi ha bildesignaturer? Hvem innførte det?

Men uansett, ingen bryr seg om du ikke har respekt for dem, Crizpy. Skal du miste respekten din for dem, så fort de motsier deg, eller er uenig med det du sier?

Ta ett hint. Det er deg det er noe med. Ikke de som beskylder deg for noe. Men, det med signaturen din støtter jeg fullt ut. Hvem er nautet som innførte det?
 
#63
Crizpy:

Grunnen til at jeg spurte om du henger i rånemiljøet, er at du sammenlignet Cerwin Wega med produsenter som Rockford Fosgate, Clarion og Kenwood. De tre sistnevnte er alle, på lydavdelingen, dedikert på LYD I BIL!

Pga tilgjengelig romutførelse og forskjellige teknikker basert på helt andre kriterier, så kan du for guds skyld ikke sammenligne disse type høyttalere!

Jeg håpet faktisk at du skulle se dette før du kom og sa at jeg dreit meg ut.

huff...
 
C

Crizpy

Gjest
#64
Opprinnelig skrevet av Revan@02.01.2005, 17.51
Ta ett hint. Det er deg det er noe med. Ikke de som beskylder deg for noe. Men, det med signaturen din støtter jeg fullt ut. Hvem er nautet som innførte det?
157112​
Altså, revan...vær så snill.
 
#65
Jeg tror faktisk at forumet hadde blitt bedre hvis du forsvant, din idiot. Jeg skriver mye piss, men du skriver mer. Nesten 4000 innlegg? Det snakker for seg selv.
 
C

Crizpy

Gjest
#66
Opprinnelig skrevet av Coma2020@02.01.2005, 17.52
Crizpy:

Grunnen til at jeg spurte om du henger i rånemiljøet, er at du sammenlignet Cerwin Wega med produsenter som Rockford Fosgate, Clarion og Kenwood. De tre sistnevnte er alle, på lydavdelingen, dedikert på LYD I BIL!

Pga tilgjengelig romutførelse og forskjellige teknikker basert på helt andre kriterier, så kan du for guds skyld ikke sammenligne disse type høyttalere!

Jeg håpet faktisk at du skulle se dette før du kom og sa at jeg dreit meg ut.

huff...
157113​
Men kjære deg, Cerwin Vega er da like populært i bil som clarion og RF..
 
#67
Kan du gjøre som avataren din? Drite i det!?

Hvorfor legger du frem dine høyttalere som sammenligning opp imot de tre andre aktørene?
Dessuten... CW funker best som treig bass i bil også, for av nevneverdige produkter, finner du bortimot bare suber. Hvorfor lage en billig, overdimensjonert sub, når de ikke engang klarer å få til et godt nok resultat i det helhetlige bildet?

Du har selv innrømmet at du ikke har peiling, så... Det er kanskje på tide at du legger deg på rygg?
 
C

Crizpy

Gjest
#68
Er det ikke på tide at du gir deg og?
Du som spør meg om ting, jeg svarer bare. Hehe, ta deg en pille eller noe.
 
#69
Jeg kan ikke legge meg på rygg, fordi den verker så innihelvete etter nyttårsaften. Og pillene funker ikke :usikker:
 
#70
Hadde jeg vist hvem som åpnet opp for bildesignaturer uten å sette noen som helst grense så hadde jeg nok stemt på han/henne.
 
#72
Opprinnelig skrevet av Baku@02.01.2005, 18.24
Hadde jeg vist hvem som åpnet opp for bildesignaturer uten å sette noen som helst grense så hadde jeg nok stemt på han/henne.
157136​
Han som gjorde det er ikke på listen.
 
#73
Haha.

Nei, jeg gjorde det ikke. Gjorde du, Neocon? Jeg bryr meg ikke om hvem som gjorde det, bare han eller henne tar det vekk igjen. Det funker passe dårlig for dette forumet.
 
#76
Opprinnelig skrevet av Agahnim@02.01.2005, 21.23
Du følger ikke helt med, eller hva Rævan? Bildene er borte.
157293​
Opplys meg. Jeg har ikke fått med meg hvem det var enda. Ligget i koma siden nyttår (så og si).
 
#78
Huff. jeg husker Nabbes horrible Undertaker-signatur. Vennligst IKKE gjeninnfør det drittet der.

Stemte Don_Corleone, siden hans dumskap og idioti fortsatt klarer å overraske meg. Virkelig godt gjort. :p hehe
 

Nabbe

Har fin hatt.
#79
Eyh! Den var så fin atte!

Jeg ga stemmen min til Revan... altså, Vanguard slenger dritt til alle. Han slenger i alle fall dritt til meg hver bidige dag, men jeg overlever.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.