[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Shinra85

Spillegals effort emo
Vanquish, utelukkende pga alle kommer til å sitte på kanten av sofaen og bare "fyyyy faen!" hele tiden
 
Er Mirrors Edge virkelig en skjult perle? Alle må jo ha spilt det.

Men ja, Deadly Premonition blir å eie. Fint for meg å se på siden jeg aldri i verden kommer til å orke å spille det.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det var en box office-flopp, så veldig få må ha spilt det.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Vanquish? Killer7? Tror jaggu jeg blir nødt til å ta turen.

Edit: Det eneste spillet på lista der jeg ikke har spilt, er Mirror's.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Jaggu ble ikke førstepost oppdatert igjen! Takk til Fetthesten, spre gjerne til venner og bekjente!
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jaggu ble ikke førstepost oppdatert atter en gang. Nå er spillene listet opp i (den foreløbige) rekkefølgen vi akter å gå gjennom de.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og enda atter en gang, nå med apostrof i "Mirror's Edge". ^^
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Stor mulighet for at dette blir Den Beste Streamen noensinne. Mirror's Edge eier forøvrig.
 

demake

Seksuelt godteri
Mirror's Edge ja? Perfekt tidspunkt for å gå ut og drikke øl.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Rekker ikke mer enn to halvlitere og en shot før vi er over på neste spill uansett.
 
Mulig Javi og jeg kommer en tur innom på lørdagen. Hun har et gavekort på hotell i Oslo som vi må bruke snart, og da passer det jo greit at det er stream om ikke så lenge, men det avhenger litt av jobb. Hvis vi kommer så tar jeg med et spill eller to eller tre som jeg kan donere til Den Gode Sak, avhengig av hva jeg finner
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Jeg spretter innom på lørdagen iallefall, er den eneste dagen som funker.
 

Terje

mostly harmless
Jeg har en steam-nøkkel til Shatter liggende et sted, begynner å bli litt gammel men den virker vel fortsatt.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hva med å gi bort spill på steam som premie?
Gjorde det sist og fortsetter med det, om vi ikke har noe man har lyst på kan man velge fra en lang liste steamspill som jeg gifter. Blir bra!