[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Trench_Rat

Sommerbildene våre
Hvordan er det med parkering rundt i område? kansje jeg kommer innom på fredag
og spyr ned badet =D
neida fredag er edru kveld får meg
 
Er dette skikkelig party samtidig som det er stream helg ?

når skal dere streame de forskjellige spillene , jeg har veldig lyst til å se killer 7 og mirrors edge
mulig jeg kan reklamere litt fra min stream og få spredd ordet litt
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Ahh det er kult, jeg tør ikke love når vi skal spille hva for kommer ann på hvor lang tid vi bruker på de, men ja konseptet er mye samme som ditt bare med mer omfattende temaer, varer i to døgn sammenhengende og er ikke like ofte!

Edit: Men, den store halvårlige Spillegalfesten er ikke før i slutten av oktober.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Hei hei, det er bare meg!

Jeg twitret nettopp siden det ikke er mange dagene igjen, og om du ønsker å gjøre det samme og/eller dele andre steder settes det naturligvis pris på!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Noen ganger kak! < 3

Jeg begynner å glede meg jeg, MEN om det er noen som har solbriller som ligner på de Psy bruker i sin Gangnam Style-musikkvideo, ta de med! Det gjelder forsåvidt resten av outfiten men ser det som mer sannsynlig noen har lignende solbriller enn den funky dressen, hadde eid så thanks!
 
Det ser ut som at jeg får kabelmodemet i dag. Hvis gud er med oss (og det er han, innsha Allah) så kan det hende Riffen kommer til å ha et aldri så lite offisiellt vorspiel i denna tråden. Følg med.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det er jo ikke offisielt med mindre justincase eller jeg har godkjent det.

Hei riffen: Yahweh være med oss, sett i gang dette vorspielet ditt
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Det kan jo også nevnes at den planen om å spille litt Mirror's Edge og Madworld før helga utgikk med høye kneløft. Mirror's Edge blir å gli relativt greit, men Madworld har jeg ikke rørt siden launch, det kan bli bra spennende.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Bare nevner at jeg kjøpte MadWorld da det kom ut. Jeg tok av plasten. Jeg trooor jeg tok discen ut av coveret. Men ikke mer.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Håpet å spille litt Vanquish så jeg er klar for det men rakk ikke, med mindre jeg mikser å trikser litt i morgen...

Men Psy-briller, noen!
 
Jeg spillte det en time før det havnet på hylla for godt. Jeg kjøpte det heldigvis bare for £3 (eller deromkring) fra play, da. Vi får se om streamen klarer å overbevise meg.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Håper det, det er fette kult. Det går for flere av spillene denne helgen!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Bare rolig, jeg kan quishe noen vans jeg. Kan premonisere noen dødelige også hvis det kommer på tale. Å påføre verdener psykiske lidelser er jeg dog ikke like dreven i, men gir det et forsøk så klart.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
Sånn rent praktisk til dere som kommer langveisfra (demake og kak) er det bare å dukke opp når man ønsker, jeg trakk i noen tråder så jeg jobber hjemmefra i morgen så jeg får gjort det hjemme som jeg ikke har rukket, kom når dere vil!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Men jeg har ikke fri, så jeg dukker ikke opp før utpå kvelden halv ti-ish.