[21.09.2012] Spillegals Spillstreamer - La meg vise dere mine skjulte perler (Oslo)

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Våpp våpp! Jeg tar med en kammerat og drar nedover snart. Må hjem igjen i kveld, men da blir det ihvertfall en tur innom. Talas!
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
Vil bare si at MadWorld ikke så noe gøy ut. Men Deadly Premonition virker gøy, spesielt i actionbitene.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
MadWorld er definitivt best i mindre doser, men det er DiMaggio og Greg Proops som eier showet. Uten de to hadde spillet vært mer middelmådig.
 

Nabbe

Har fin hatt.
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Tilbake fra Tøyen. Ble bare en liten visitt denne gangen, men jeg fikk ihvertfall hilst på fire nye fjes og de fleste av dere fikk hilst på ett nytt.

Folksomt i stua i dag. Slik så det ut gjennom vidvinkel-glasset. Dette bildet er tatt på 10mm, så enkelte kan se litt vrengte ut.


Her spilles det videospill på profesjonelt nivå. Pannen nede i hjørnet tilhører ~Stian~.


Javi vant.
 

demake

Seksuelt godteri
Hjertet mitt blør fordi jeg ikke kan være med på skroa. Og jeg har funnet ut hvorfor Jarle er sur på meg i dag. Vi har visst hatt treårsjubileum i går. Jaja, SG er viktigere!
 

Sjutten

Piraten fra Sjuttavika
Nei du.

Bonusbilde:
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
 

Shinra85

Spillegals effort emo
Kort visit idag. Brofista demake, livet fikk mening. Tok følge etterpå, fikk en halv blowjob, all good in the hood. Fornærmelse via nett fra Agra, fikk selvtilliten skutt opp i taket av å bli kalt Brett av en full 14åring (takk, drauden!)
Og SG... Fy faen, for en gjeng med sære kids som aldri vokser opp. Jeg elsker dere
 

Javi

elsker dette landet
Også kort visitt herfra, men du a meg så koselig. God stemning og hyggelige folk. Og så fikk jeg møtt flere jeg ikke har møtt før, som Drauden, Oblivione og Demake. Hyggelig!!!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
Måtte krype til korset og gi meg selv noen timer søvn i natt. Det var vel rundt 03, og da var Lodin nesten helt ferdig med Deadly Premonition. Våkna for noen minutter siden nå, bare for å finne at DP nettopp var fullført. Tiden ble 16,5 timer. Noe mer enn forventet. Nå spiller J to tha C Mirror's Edge. Det har fine farger.
 

demake

Seksuelt godteri
Det var dritkjekt å møte alle sammen. ~Bra folk (tm)~
Skal forsøke å komme meg til Oslo oftere.