[30.11.2012] Spillegals WiiU-lanseringsmaraton (Oslo)

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#41
Jeg har to wiimotes men bare en motion+!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Jeg har to Wii Remotes (eller Wii-fjernkontroller om du vil), men bare en Motion Plus jeg også!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#44
Vil Filip få en Motion Plus til Wii-fjernkontrollen sin? Vil Buggz klare å få flashet firmwaren før streamen begynner? Vil brødrene finne Spektralsteinene i tide? Følg med i neste episode!
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#45
Jeg kan men unngår helst å kjøpe mer Nintendostæsj jeg potensielt ikke blir å bruke, motion+ har jeg vel brukt ca 0 ganger (selv om jeg følte jeg ble bedre i Mario Kart).

Lodin har også en.
 
#46
skal se på !!!! Jeg skal streame selv på fredag , men skal sørge for at det kommer noen velvalgte godord om streaming maratonen som dere skal kjøre.

jeg skal nok innom spill expo på lørdag sammen med noen venner , men jeg kommer nok til å følge med utover helgen :D
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#47
Jeg tar med to, Justin har en, Lodin og Fetthesten har også. Jeg ser ikke problemet.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#48
Printa ut 150 A4-ark med to flyere hver å leverte ut til tre spillbutikker i sentrum. Bildet finner dere i førstepost om dere har spillbutikker eller lignende i nærheten og vil hjelpe å gjøre dette enda bedre!
 

Lodin

Der Waaaah
#49
Fetthest skal vel være der hele showet? For ellers tenkte jeg at Buggz kan kjøre innom meg og ta med min på vei bort til Toyen.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#51
Ellers kan Lodin ta med sin når han kommer lørdag så avventer vi 5-player til da.

I andre nyheter har vi ny sponsor (siden vi trengte en monitor) så takk Mamut Norge AS for denne lekre saken donert til Spillegals Supersensuelle Spennende Spillstreamer:

 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Detta hadde eid flettebe av hvilken som helst budeie, men da jeg fortsatt sliter med influensa (bikker to uker imorra), så får jeg heller se litt hjemmefra.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#55
Hei dere
Jeg er han lille med det rare håret som ikke er helt stødig på datoer og sånn. Han som har sutra hjemme over å ikke kunne være med...

Var helt sikker på at dere skulle Wii(j)U(ble) det opp denna helga. Så da slipper dere kanskje ikke unna meg uansett, da dette pirrer spillentusiasten i meg litt for mye
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#57
Det er ikke fastsatt enda, men vi har pleid å starte kl 19.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#58
Hardwaren er ny så må bli kjent med den men regner med å være klare til seks-tiden, senest syv, som vanlig håper jeg men oppdaterer i denne tråden!

Edit: Ouch, sekunder for sen!