[30.11.2012] Spillegals WiiU-lanseringsmaraton (Oslo)

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#64
Vi har konkludert med at problemet ligger i chrome for osx.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#66
Vi har konkludert med at problemet ligger i Chrome BETA for osx. Godt jobba.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#68
Ellers ta vi gjerne i mot fler konkurransetanker, har en masse moro å dele ut!

Fetthest: Kunne du tenke deg å være konkurransadministrasjonsansvarlig?
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#71

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#72
Til konkurranser har vi en ny greie vi kan ta i bruk: en timer/stoppeklokke som legges rett på streamen. Dermed kan vi ha konkurranser à la:

[New New New Super Mario Bros Wii U]
- Hvor lang tid bruker vi på slottet i world 2?
- Hvor lenge klarer vi å holde alle fire spillerne i live dersom gamepad-spilleren jobber MOT dem? (fortrinnsvis et autoscroller-brett for å tvinge frem litt progresjon og action)

[ZombiU]
- Hvor lang tid bruker vi på å knekke n zombier?
- Hvor lang tid bruker vi på å hente backbacken vi droppa da vi døde?

Et cetera. Vi har hatt noe eksempler på slike før, men da har vi brukt ei klokke og de som ser på måtte vente til det var over før de fikk vite noe resultat. Med en timer på skjermen kan det fort bli mer spennende.
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Ræv. Asscreed 3 og New Super Mario blir ikke sendt før i dag. Med mindre et mirakel oppstår blir det altså ikke no av førstnevnte på streamen. Meh.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#76
Kan jo ramse opp spillene jeg ser for meg å ha tilgang til:

ZombieU
Tekken Tag Tournament 2
Nintendoland
Ben10: Omniverse
Tank! Tank! Tank!
Mass Effect 3
FIFA13

... så blir det å anskaffe Assassins Creed ihvertfall så får vi se om det er noe annet det er vits i å teste. Skal jo være 28 spill så burde finne noe.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#78
Ben10 har jeg ikke hørt om, men Tank! Tank! Tank! har fått mye slakt. Dessverre slakt av det slaget som tilsier at det ikke engang er artig å teste for humringens skyld, men vi får se. AssCreed3 skal jeg plukke opp sammen med konsollen om jeg kan.



Det er faen meg I MORGEN!
 

Lodin

Der Waaaah
#80
Vel strengt tatt trenger vi ikke Asscreed om vi får lånt Ass Effect siden begge fyller samme rolle: vise åssen AAA-spiller kjører. Tipper jeg tar med Kirby's New Adventure siden ingen har spillt det, det ser fremdeles flott ut og har 4 player. Sånn i tilfelle det skulle gå helt tørt.