3DS-vennekoder

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#62
Har glemt å offentliggjøre dette her:

kak - 0216-1874-6099
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#64
Har endelig anskaffet vidunderet! Min vennekode er 2191 - 8861 - 8610. Vi møtes i ringen for en runde Mario Kart. :)
 
#65
0216 - 1992 - 6588

Hvem er down for et par runder, da? :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
#66
Jeg er med, så snart jeg har fått satt meg ned med enspillerdelen i et par timer. Ser for meg å spille en del i de to kommende uker. Ogsåvidt jeg har forstått kan man se når andre er online? Ikke verst.
 
#67
Naiz. Jeg legger deg til nå, Tutankoopa. Hit me når du er klar for race.

Sitter og spiller enspillerdelen nå as we speak.
 

justincase

Jjang
Medlem av ledelsen
#69
Skal lade DS og gå akseptere nye venneforespørsler!
 
#70
Da har jeg lagt til følgende, fordi jeg ser opp til dere; Yeti, Loding, CockBalle, sagosen, Buggz, justinbiebercase og kukarlsen. ;)
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#72
Hei, ikke alle kan være like populære.
 
#73
#75
Faen 'a! Hvorfor kan folk si ifra når man har lagt til noen? Nå dummer jeg meg bare mer og mer ut (ikke at det var nytt, da)... \o/

Har lagt deg til nå Ole-Chr :)
 
#77
_
 

Thinaran

Den mannlige sexbomba
Medlem av ledelsen
#78
Sletta Sagosen fra lista på side 1, men det er visst umulig å slette noen fra vennelista si på 3DS-en?
 
#80
Jeg var ute og spontanshoppa i går, jeg:

1547-6435-0772

Legger til alle jeg ser opp til alle som er sånn tålelig aktive i kveld ellerno. Sånn ellers så er den digg å holde i, jeg blir rar i trynen min av 3D-en, og jeg digger å leke med småappsene som følger med. Fikk ingen streetpasser på tur med bikkja ned mot youngstorget i går, da. :( Fikk ellers med Mario 3D Land og Og Lego Batman 2, men skal prøve å svindle bort batman mot Mario Kart på elkjøp ellerno, siden det har plasten på.