Acclaim er i ferd med å dø?

Lodin

Der Waaaah
#1
Blues News melder at selskapet har seriøse problemer med regningene sine.
Ja ja, dette er vel straffen for å bare gi ut skit...

Nei vent, hvem skal nå gi meg mine dyrebare Turok spill?
Akk og ve!

EDIT: Penny Arcade var tidlig ute:
 

epp

firm and correct
#2
De er ikke kjent for å gitt ut de beste spillene nei.. Riktignok har de distibuert noen bra spill for andre da.
 

SHDR

Gullmedlem
#3
Vel, de er vel bortimot konkurs allerede, så det er bare et spørsmål om tid før denne fjortisprovokatøren er out of business for godt. En hel del søksmål og uanstendige forretningsbeslutninger har tæret helt greit på finansene.

Hvis de mot formodning klarer seg blir jeg bitter. Det betyr at Interplay og alt de stod for er mindre verdt enn BMX XXX og Turok: Evolution.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#5
Blah, det eneste de har gitt ut som virkelig er verdt å nevne må jo være F355 Challenge til Dreamcast, og det var jo bare en formalitet i og med at SEGA ikke hadde Ferrarilisensen.

*hjelper til med å ordne gravstein*
 

Lodin

Der Waaaah
#6
Ikke glem Wizard and Warriors, det var ganske fett.

Uansett takke faen for at EA fikk tak i Burnout lisensen.
 

Dukie

nice girl
#7
Det første Turok spillet til N64 var jo dritfett og hadde insane graffik husker jeg.

Men har ikke fulgt med siden, har firmaet virkelig gitt ut så mange Turok spill?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#8
Fem, er det ikke?

1 & 2= Joda, god knall. Alt annet; tja....


bah, det er flere. De har vel gitt ut noen til diverse GB-varianter.
 
#9
Eneste brukbare Acclaim har gitt ut er Mortal Kombat.
 
#10
Ja, men BRUKBART er ikke godt nok i denne bransjen med tanke på alt det som er SUPERT som kommer ut..
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#11
Ah, musikk i mine ører. Kanskje vi er ekstra heldige, og de tar med seg Midway samtidig? *Krysse fingrene*
 
#12
:D . Midway stod vist bak Cruisin`World på N64 (Og en Arcade versjon), men det er det eneste positive med dem jeg kan huske på.
 
#13
De har jo Psi Ops også, det er absolutt et bra spill. Dessuten synes jeg at det kommende Mortal Kombat spille virker bra (har hvertfall nyskapelse).

Eneste brukbare Acclaim har gitt ut er Mortal Kombat.
Det er ikke Acclaim, men Midway som gir ut og utvikler det, du.
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#14
Opprinnelig skrevet av wacco@29.08.2004, 20.40
:D . Midway stod vist bak Cruisin`World på N64 (Og en Arcade versjon), men det er det eneste positive med dem jeg kan huske på.
95122​
Og så kommer tusenkronersspørsmålet... Var det virkelig så veldig positivt?
 

Lodin

Der Waaaah
#15
Opprinnelig skrevet av Morbo@29.08.2004, 19.46
De har jo Psi Ops også, det er absolutt et bra spill. Dessuten synes jeg at det kommende Mortal Kombat spille virker bra (har hvertfall nyskapelse).

Eneste brukbare Acclaim har gitt ut er Mortal Kombat.
Det er ikke Acclaim, men Midway som gir ut og utvikler det, du.
95125​
De ga ut de første MK spilla til SNESen i hvert fall.
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#16
Opprinnelig skrevet av Mandark+29.08.2004, 20.54-->
<!--QuoteBegin-wacco
@29.08.2004, 20.40
:D . Midway stod vist bak Cruisin`World på N64 (Og en Arcade versjon), men det er det eneste positive med dem jeg kan huske på.
95122​
Og så kommer tusenkronersspørsmålet... Var det virkelig så veldig positivt?
95130​
[/b]

Crusin' USA/World + N64 = :tommelned: Men, jeg mener å ha hatt mye moro med arkadeversjonene. Dette er vel kanskje grunnet at man ikke da prøver å dra flere timers underholdning ut av dem.
 

SHDR

Gullmedlem
#17
Og det at kontrollen i arkadeversjonen ikke suger fåretestikler. Noen hadde visst glemt å minne Midway på at N64-en hadde en analog stikke, så styringen ble veldig ... endimensjonal.

Midway synes jeg faktisk ikke er så ille. Greit, de lager ikke instant classics hele tiden, men de har gitt ut en del solide spill i det siste, og de forsøker seg på ny, ulisensiert IP og det er det ikke mange andre som gjør om dagen.

Acclaim gav ut Mortal Kombat til SNES og PC, og sikkert også Mega Drive. Ellers sliter jeg med å huske noe kult fra dem ... ryktet THQ, Ocean, Acclaim og LJN hadde på begynnelsen og midten av nittitallet var der med god grunn.
 
#18
Opprinnelig skrevet av Mandark@29.08.2004, 20.36
Ah, musikk i mine ører. Kanskje vi er ekstra heldige, og de tar med seg Midway samtidig? *Krysse fingrene*
95120​
Midway har nå stått bak noen ganske fiffige flipperspill, da.
 

Lodin

Der Waaaah
#19
Psi-Ops fra Midway skal være ganske bra har jeg hørt.
BARE SÅ SYND AT DET ALDRI DUKKER OPP HER TIL LANDS!
 
#20
Opprinnelig skrevet av kakarlsen+30.08.2004, 00.56-->
Opprinnelig skrevet av Mandark@29.08.2004, 20.54
<!--QuoteBegin-wacco
@29.08.2004, 20.40
:D . Midway stod vist bak Cruisin`World på N64 (Og en Arcade versjon), men det er det eneste positive med dem jeg kan huske på.
95122​


Og så kommer tusenkronersspørsmålet... Var det virkelig så veldig positivt?
95130​

Crusin' USA/World + N64 = :tommelned: Men, jeg mener å ha hatt mye moro med arkadeversjonene. Dette er vel kanskje grunnet at man ikke da prøver å dra flere timers underholdning ut av dem.
95218​
[/b]
Arcadeversjonene er tøffe, men N64-versjonene er dritt.