Acclaim er i ferd med å dø?

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Nei, men det var et cheat som gjorde at et par av damene i spillet ble nakne.
 

SHDR

Gullmedlem
#42
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.09.2004, 19.06
Psh, Forsaken var konge. Descent-gameplay med et par ekstra spennende faktorer slengt inn (du plyndrer Jorden, pass opp for andre lykkejegere som er like godt væpnet som deg) og kongegrafikk (da det kom, såklart). Synd det ikke kjører på dagens maskinvare.
97246​
Det er faktisk ikke så lenge siden jeg spilte det. Husker ikke om det var med Radeon 9800-en eller GeForce 3-en, men uansett dyttet det rundt 700FPS :D Veldig stas, og det var fortsatt knalltøft.

Kakarlsen: Jepp. Det var en surefire hit til N64, PSX og PC, så hvorfor skulle noen gidde å markedsføre det? Det var så kult at det solgte seg selv. Eller ikke, da. Rart at det ikke klarte seg, ettersom det ble hypet helt vanvittig.
 
#43
jeg er har fetish for penny-arcade


 
#44
Hmm... Jeg mente å huske at Forsaken hadde dette stykket kjøtt på coveret, menmen...
 
#46
Hmm... For det var en kåring i et PSX-blad ellerno', og da vant Forsaken-coveret prisen for mest misvisende cover, også var det det bildet jeg posta. Men, som de som har greie på det sier; whatevah.
 
D

Doctor Downs

Gjest
#47
Ingen andre enn meg som likte det første Extreme-G? Et av favorittspilla mine på N64. Etter det dabba serien desverre av. Toeren var kjedelig, treeren var helt greit, fireren (XGRA) sugde livskraften ut av Xboxen min (nei, jeg kjøpte det ikke).

Det ser ikke ut til å komme flere gode spill ut i hverken den serien eller Turok-serien, så jeg tror ikke noen kommer til å savne dem dypt akkurat.
 
#48
det står Acclaim på worms spilla mine, men det er vel team17 som har laget det mens Acclaim distribuerer det kansje? worms var morsomt en gang i tiden.

Headhunter var jo et okey spill.

Nå er vel headhunter sega. Worms er team17 men tror det er sega som publiserer dem nå.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#50
Hater å dra opp halv-gamle emner, men jeg må få lov til å uttrykke min glede. Weeeeeeee! Nå slipper jeg å kjøpe enda et forferdelig Legends Of Wrestling-spill. Jeg spilte det første, og likte det greit, men håpet selvfølgelig at oppfølgerene skulle forbedre div. ting (med andre ord: det meste). Nummer to kom ut, og jeg var heldigvis veldig blakk, så jeg slapp unna. Jeg var også nære ved å slippe unna treern, men det dukket desverre opp i en butikk i Larvik ... og nå står det i hylla og støver ned. Tror jeg spilte det i et par uker før jeg ble drittlei av det rævkjørte kontrollsystemet, det tresifrede antall bugs og glitcher, den dårlige grafikken, den elendige karrieremodusen, den ekstremt homo Create A Legend, det lave antall grep, de kjipe våpenangrepene, den helteite musikken, den elendige kommenteringen, de sugne menyene, den overdumme "legendary matches"-greia, den totale mangelen på unlockables og fraværet av filmsnutter.

...

Altså, det var småartig i starten. Eller, nei, det var ikke det. Jeg overbeviste meg selv om at det var verdt pengene, og for en liten stund trodde jeg faktisk på det. Desverre så er det søppel, søppel, søppel. WWF Warzone er mye bedre, og det kom ut i 1998, noe som burde si en del.

Mitt første innlegg i denne seksjonen siden relanseringen. Gratuler meg.

Og, jeg selger Legends Of Wrestling: Showdown. Noen som er interessert?
 
#52
Det eneste Acclaim spillet som jeg likte, var vel Shadow Man til N64. Har hatt det ganske mye morro med den, selv om både kameraen og kontrollen var et jælva herp til å kunne holde styr på til tider. >_<

Utenom det, så har det ikke kommet noe særlig fra Acclaim som falt meg i smak.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#53
Lodin: Ja, i alle fall her til lands. Om jeg kunne spilt NTSC-spill ville jeg ikke nølt med å importere All-Star Proffesional Wrestling. Puro > j00
 

Nabbe

Har fin hatt.
#55
Pusteknapp? :p
Hum, var det ASPW 1 eller 2 som var bra? Mener å ha lest at ett av spilla suger grusomt. Uansett... det ville vært digg å kunne spille som Misawa.
 

Nabbe

Har fin hatt.
#57
:D
Wow, det høres virkelig artig ut. Firepro-spillene var i 2D, om jeg ikke tar feil, og... wrestlingspill i 2D frister meg ikke.

TIGAH DRIVAH!

*kremt*

Acclaim suger.