Acclaim er i ferd med å dø?

#22
Se gamer.no. Der står det at Acclaim ennå ikke gir opp, og at situasjonen ikke er så svart som den ser ut til. Juiced kommer ut som ett spill de håper skal hjelpe dem opp av søla.

On-topic håper jeg de klarer seg, selvom om de ville blitt slått konkurs, ville de beste programmerne fått jobb i større selskaper med mange talentfulle programmere.
 

Lodin

Der Waaaah
#23
Nå er det offisielt, de er konkurs og kroken er satt på døra.
Intresant å merke seg er føgende:
Games such as Juiced, The Red Star, and Worms 3D, which were slated for early September release, will NOT be published by Acclaim, IGN learned today. "Those games might be published by some other publisher, but not by Acclaim," the former employee said. "The code for those two games is done. So, I wouldn't be surprised if some of the executives weren't in negotiations to sell off those games to other publishers. But..." she added, "I don't know for sure."
Så, hvem er nesteman? Atari ser ut til å slite for tida.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#24

Vel, det er lov å håpe...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
[Sett inn skrekkelig vittig Flash-film hvor de undertrykte spillselskapene gjør opprør mot EA og spidder sjefen på en stake her]
 
#27
det står Acclaim på worms spilla mine, men det er vel team17 som har laget det mens Acclaim distribuerer det kansje? worms var morsomt en gang i tiden.

bilspillet juiced som nettop kom var vel å Acclaim. har ikke prøvd det men har hørt noen gode ord om det.

Headhunter var jo et okey spill.

Shadowman spilla gikk nå ann å spille, ikke helt rævva...

magic the gathering var helt ok for et par timer hvertfall...

vel jeg browset gjennom hele 373 titler fra Acclaim hos gamespot, å disse var de beste jeg klarte å finne å de eneste som er verd å trekke frem i det hele tatt.

de har faktisk gitt ut 4-5 forskjellige Mary kate and Ashley olsen spill. det er hvertfall ikke no kvalitetsstempel å ha de på forsiden av coveret. visste ikke at acclaim var så rævva, men i ettertid skal jeg tenke meg om 2 ganger før jeg kjøper et spill de står bak etter å ha lest merittlisten deres.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Nei du, jeg vet ikke.
 
#30
Turok 1 til pc var jo teh shit (som i good shit) når det kom ut. Var vel det første spillet jeg testa som dro full utnyttelse av det (på daværende tidspunkt) splitter nye 3dkortet mitt (ja, for det het 3dkort på den tida, det var seriekobla etter skjermkortet). Spillet hadde bilinærfiltering og sinnsykt fete blod/vanneffekter. Faktisk ett av de spillene jeg husker best fra "gamle dager".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Forsaken banket Turok sønder og sammen, både på grafikk og spillbarhet.
 

Lodin

Der Waaaah
#32
Nå har de fila for chapter 7. Total likvidering av alle eiendeler med andre ord.

Lurer på om jeg kan få rettighetene til Wizard & Warriors billig...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
Såklart med nude-cheat!
 

Lodin

Der Waaaah
#35
Var ikke Forsaken bare masse små space-bikes som feis omkring i ganger?
Har du en eller annen fetisj du ikke har fortalt oss om Yetipants?
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#36
Opprinnelig skrevet av Yetipants@02.09.2004, 10.43
Nei du, jeg vet ikke.

96896​
Ikke glem at de har mistet rettighetene til å publisere Unreal-spillene. Det neste blir vel at de begår enda en Nolan Bushnell...
 
#37
Opprinnelig skrevet av Gamesfreak
For spillselskapet som har titler som "Turok", "Mortal Cobat" og BMX XXX, er altså nå offisiellt slått konkurs.
Det er offisielt, rett fra Gamesfreak og greier.


..fem, seks, sju, åtte..
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#38
Opprinnelig skrevet av Lodin@02.09.2004, 19.49
Var ikke Forsaken bare masse små space-bikes som feis omkring i ganger?
Har du en eller annen fetisj du ikke har fortalt oss om Yetipants?
97206​

For ikke å glemme at det utrolig kjapt havnet i lavpriskassene. Tror jeg så det til 99,- bare en knapp måned etter release.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Psh, Forsaken var konge. Descent-gameplay med et par ekstra spennende faktorer slengt inn (du plyndrer Jorden, pass opp for andre lykkejegere som er like godt væpnet som deg) og kongegrafikk (da det kom, såklart). Synd det ikke kjører på dagens maskinvare.
 
#40
Også hadde det en naken dame på coveret?