[Multi] Anarchy Reigns

Shinra85

Spillegals effort emo
#21
Så nårr blirre no geiming på åss da?!?!?!
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#22
Jeg er ledig hele helga og muligvis på dag/natt i ukedagene. Say when.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#23
Klare å få til noe iløpet av kvelden, kanskje? Kanskje også den fetteste hesten kan og vil?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#24


:eek:

Disclaimer: Med dette innlegget prøvde jeg å fortelle at jeg blir med på multiplayer. Ikke alle som tenker like kreativt osv.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#25
Håper på mye kreativ bannskap når du blir eid
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#26
Noe ca. klokkeslett? Jeg har dilla i single-player et par timer, så kroppen min er klar.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#28
Aldri overvurder meg, for den saks skyld

Noe ca. klokkeslett? Jeg har dilla i single-player et par timer, så kroppen min er klar.
Hva med sånn ca nå?
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#29
Greit for meg.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#30
Trenger flere folk! Jeg fikk ikke lov å starte battle royale eller deathmatch uten bots for å fylle opp et minimum.

PS har mic men trukke jeg får kobla den opp mot boksen.
PPS Jeg vant 1v1 cagematch mot kak :smugdog:
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#31
2-3, og den siste runden dreiv jeg å dilla med en party-invite fra Shinra. :ras:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#33
Nettet fucker seg opp, detter ut hele tiden.

2.plass på første Battle Royale, så BLÆ til dere begge da jeg ikke engang gadd å se hvor langt ned dere havna
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#34
Jeg skjønte ikke opplegget en gang. Var det en free-for-all? Skulle man samarbeide om å drepe de store fiendene? blæh.
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#35
Battle Royale er poengbasert, og du gjør det du makter for å sanke inn, enten det er å pælme mutanter eller bryte inn i 2 spillere som sloss.

Jeg begynte å vinne litt mer da jeg fokuserte på å spille så cheap som mulig, og det var gøy.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#36
Jeg løp og slo

Det funka
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#40
Tror vel halvparten av casten er kjente figurer. Ville ikke vært overraska hvis andre halvparten er det også, bare av folk jeg ikke vet om.