[Multi] Anarchy Reigns

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
De tok noen fra Madworld og slang inn mange nye folk for å mekke et nytt spillunivers. Ja og så Bayonetta da.

Uansett, sorry at jeg glemte å si fra at jeg reiste bort i helga, har vært litt å ta tak i på jobb og sånt. Drister meg til å spørre om noen er med i løøøøpet av kvelden????!!!
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#42
Kan godt gjøre et nytt forsøk på å finne ut av hvordan ting funker. Når som helst lizm.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#44
Gi meg 30-45min, så er jeg med

For så å sikkert dette ut utallige ganger
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#46
Tenker jeg schpellær litt nå, jeg. Sleng dere med hvis dere vil.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#48
Vil bare si at det Tomas posta faktisk skjedde. Kraken dukka opp også, en elektrisk laser-Kraken. Og: Dere som ikke har dette spillet har gått glipp av noe, så mye er sikkert.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#49
Denne spill, jeg sier Eder. Denne spill
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#50
Prøvde meg på litt ranked og TDM. Jeg ble kasta i lufta av en fyr, killer weapon'd før jeg landa av en annen, og grab'd mens jeg lå på bakken av en tredje.
Så sånn gikk det.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#52
Pressfire skrev:
Hvis «Power Stone»-serien mistet sin uskyld til «Devil May Cry», er «Anarchy Reigns» deres uønskede bastardbarn.
Norske anmeldere må slutte å lese sider som Pitchfork Media for så å prøve å kopiere de sidene
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#53
Så mye av det samme når det gjaldt Bayonetta og Vanquish. Nei, dette var urealistisk og overdrevent. Og fifan se som de spiller på sex, da kan ikke spillet eller figurene ha noen som helst andre kvaliteter overhodet.

Så så, Platinumgames, vi er her.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#54
Pløyd igjennom campaign-delen, og det eier
Altså, er det samme om og om og om igjen, men av en eller annen grunn blir det ikke gammelt. Og DET eier. Singleplayer delen sitter rimelig støpt når man endelig skjønner grensene og reglene for spillet, og koreografien i cut scensa er faen så over-the-top som bare japanere får til. Og det funker. Veldig

Replay value er det ved at
(setter det i spoiler pga jævla nazikak) man får tilgang til å spille bretta på nytt for å forbedre scoren, men man har tilgang til alle spillbare figurer, inkludert Bayonetta

Kommer nok til å prøve meg på å skaffe full pott på spillet, detta her passa meg ypperlig

Ps: litt kort singleplayer, ca 5timer om man farter rundt og utforsker litt
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#55
Grunnen til at singleplayer er artig for meg er enkelt og greit det at kampsystemet er gøy i seg selv. Ikke bare det at de nailer den derre tilfredsstillende treff-følelsen, men føler også ennå at jeg har en lang liste av ting jeg vil prøve og eksperimentere med.

Fant f.eks ut i går at de større figurene kan grab'e 2 spillere på en gang. Det prøvde jeg online og det funka flesk. Begynner også å få litt oversikt over combostrukturen og merker at det er de samme folka som har laga kampsystemet i Bayonetta.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#56
Det Tomas skriver. Treffølelsen er glitrende, lyddesignet er fett som tusan og jeg er svak for den overdimensjonerte figurdesignen også.

Ellers fant jeg ut at det er unlockables om man pøser igjennom med begge sider. Fikk ny giv, blir å eie etc
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#57
Ja, det at sidene heter "black and white" er et frampek til at ting er ikke alltid så enkelt, og the plot thickens hvis du spiller med begge.

Spoiler:

:psyduck:
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#58
Har du fullført single player?

Hvis nei,
scheft'a
etter stage 4 blir man dratt tilbake til starten og spiller med motsatt side
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#59
Ja, jeg
spilte nettop ferdig white - red. Så langt jeg forstår er black - red en egen greie. Blir vel å teste det neste
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#60
Er akkurat det som fikk meg til å ville kjøre på igjen. Dét, og at jeg var cusual fag som spilte på Normal. Eller tre oppdrag på hard så merker jeg at jeg at det er dét som er måten å spille det på