De tok noen fra Madworld og slang inn mange nye folk for å mekke et nytt spillunivers. Ja og så Bayonetta da.
Uansett, sorry at jeg glemte å si fra at jeg reiste bort i helga, har vært litt å ta tak i på jobb og sånt. Drister meg til å spørre om noen er med i løøøøpet av kvelden????!!!
Vil bare si at det Tomas posta faktisk skjedde. Kraken dukka opp også, en elektrisk laser-Kraken. Og: Dere som ikke har dette spillet har gått glipp av noe, så mye er sikkert.
Prøvde meg på litt ranked og TDM. Jeg ble kasta i lufta av en fyr, killer weapon'd før jeg landa av en annen, og grab'd mens jeg lå på bakken av en tredje.
Så sånn gikk det.
Så mye av det samme når det gjaldt Bayonetta og Vanquish. Nei, dette var urealistisk og overdrevent. Og fifan se som de spiller på sex, da kan ikke spillet eller figurene ha noen som helst andre kvaliteter overhodet.
Pløyd igjennom campaign-delen, og det eier
Altså, er det samme om og om og om igjen, men av en eller annen grunn blir det ikke gammelt. Og DET eier. Singleplayer delen sitter rimelig støpt når man endelig skjønner grensene og reglene for spillet, og koreografien i cut scensa er faen så over-the-top som bare japanere får til. Og det funker. Veldig
Replay value er det ved at
(setter det i spoiler pga jævla nazikak) man får tilgang til å spille bretta på nytt for å forbedre scoren, men man har tilgang til alle spillbare figurer, inkludert Bayonetta
Kommer nok til å prøve meg på å skaffe full pott på spillet, detta her passa meg ypperlig
Ps: litt kort singleplayer, ca 5timer om man farter rundt og utforsker litt
Grunnen til at singleplayer er artig for meg er enkelt og greit det at kampsystemet er gøy i seg selv. Ikke bare det at de nailer den derre tilfredsstillende treff-følelsen, men føler også ennå at jeg har en lang liste av ting jeg vil prøve og eksperimentere med.
Fant f.eks ut i går at de større figurene kan grab'e 2 spillere på en gang. Det prøvde jeg online og det funka flesk. Begynner også å få litt oversikt over combostrukturen og merker at det er de samme folka som har laga kampsystemet i Bayonetta.
Er akkurat det som fikk meg til å ville kjøre på igjen. Dét, og at jeg var cusual fag som spilte på Normal. Eller tre oppdrag på hard så merker jeg at jeg at det er dét som er måten å spille det på