[Multi] Anarchy Reigns

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#61
Hard mode :penga:
^^

Fant også endelig ut hvordan du kan bygge litt høyde i air combos (sorry, nekter å si luftkomboer), så nå føler jeg meg proff igjen.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#62
Hardt slag, svak svak svak upper cut svak svak?
Evt døtte inn noen svake Killer Weapon-slag inni der?

Ikke testa det selv, men regner da med det er sånn det bør funke
 

Tomas

Frå Oslo ellår någe.
#63
Jeg har alltid brukt hopp-hard for å launche. Ser det er noen andre launches som kan gjøres fra bakken, men da sliter jeg med å få figuren min opp der i tide. Mulig det lar seg gjøre med visse figurer men jeg har ikke funnet noen måte å gjøre det på ennå. I lufta er svak "hover" og hardt er å denge dem ned i bakken som det vanligvis er, og svak killer weapon lar deg skyte oppover litt igjen.
Ser også at de "store" figurene jeg har prøvd så langt sliter virkelig med juggles. Aner ikke åssen man juggler med Big Bull, og suspekterer at han rett og slett ikke kan. Hopp-hard og lufbårne lette slag går rett inn i deng-ned-i-bakken for ham.

Det som er tricky er å launche mange nok folk til at du kan bruke svake slag for å hente inn nok energi som du igjen bruker til å bygge høyde ved svake killerweapons, evt. avslutte med en hard killer som går inn i en grab hvis den treffer visse figurer riktig.

Lettere sagt enn gjort. De fleste mindre folka dør etter en par killerweapons, og da er det vanskelig å finne folk å denge med svake angrep for å sveve mens du tjener inn mer energi. Hadde vært fett å få dette til å funke ved å sjonglere flere spillere samtidig.