Opprinnelig skrevet av Shadar@18.08.2004, 17.59
Jeg respekterer ikke såkalte spillfans som bare spiller Final Fantasy, eller runder Final Fantasy tyve ganger med ulike handikap. Da synes jeg er like stusselige som gutta som spiller FIFA 2004 i blinde mens de mottar sugejobber fra homokompisene sine.
Ja, jeg snakker om dere.
Jeg respekterer ikke såkalte spillfans som bare spiller Final Fantasy, eller runder Final Fantasy tyve ganger med ulike handikap. Da synes jeg er like stusselige som gutta som spiller FIFA 2004 i blinde mens de mottar sugejobber fra homokompisene sine.
Ja, jeg snakker om dere.
89516
Det flotte er at jeg hittil bare har runnet FFIX to ganger, da.

Men jeg ser ikke hvorfor du ikke skal respektere folk som liker et spill og ønsker å spille det mer. Det blir akkurat som å spille gjennom for eksempel Metal Gear Solid på et vanskeligere nivå. Synes du forresten det er like patetisk med folk som liker å spille Super Mario til NES/SNES(Wherever they are...) om igjen? Er det virkelig så stusselig å runne et spill 2-3 ganger for å få en bedre fil? Er det galt å underholdes av et spill, for så å spille det om igjen?
I think not.
Stapp de respektløse tankene dine tilbake i kjeften, for de er minst like tankeløse som respektløse.
(Noe som bringer nye spørsmål ut i lyset: Hvordan er en tankeløs tanke? Hvordan er man når man tenker tankeløse tanker?)