Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Smekker du inn SD-kortet fra 3DS'en din, kan du lagre og laste opp bilder direkte til ACNL Miiverse communityet innefra plazaet
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Turnipspriser???? Hjælp hjælp!!
 
Beklager, beklager, har helt glemt det. Så vet ikke noe om mønster, men i dag er prisen på 57, så tviler på at de blir høyere.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Fytti fela. Confirmed random her i gårn som sagt, men da selger jeg steike meg til 123, så blir det iallfall noen lusne tusinger i profitt.
 

Novastrum

Feminist-elitist
Klikker meg innom her fordi jeg ser at folk poster.

*Leser noen poster*
Dettan skjønner jeg itteno´ ta!
*går*
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
ok
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Har sjekka hver dag jeg, men har vært under 100 hele uka. Idag hadde jeg riktignok 153, da.

Besøkte Bartleby gjennom Grønborgs nybygde slumrehus idag. Mange vindmøller :) Majoras maske:argh:
Nå som kanskje alle er ferdige med å scamme big money ved hjelp av internettguider, hva med å få igang litt besøk i ekte dyrekryssingånd? Jeg holder Grønborg Hovedbanegård åpen resten av kvelden, velkommen skal dere være! :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Turnips i uke trettifire, dæ vart itt'no ta. Bortreist i helga, liten tid til dyrekryssing i uka som gikk (men jeg fikk nedbetalt et par lån da), men ligger Bartleby brakk av den grunn? Nei, langt der ifra. Ordførerpalasset trenger flere påbygg (har utvidet annen etasje, hovedrommet og begge siderommene i første maks, bygd kjeller, mangler bakrom), og jeg har jo et rykte å opprettholde som verdens beste by. Planene mine om et herlig grøntområde med blomsterdekor, parkbenker og skulpturer (kanskje ikke nakne damer ala Ringnes, dog) rundt vindmølla falt i fisk da en jævla frosk bygde hus der (frekkheten er vanskelig å fatte), men jeg har ei blomsterklokke der i det minste. Planene blir dermed justert til å isteden omfatte enga ved siden av politistasjonen, hvor det er mye brakkmark som trenger pønt. Jeg skal få parken min, koste hva det koste vil.

Og ja, jeg har noen bilder å dele med dere, men det er litt effort så jeg får se om jeg bare slenger SD-kortet i leseren istedenfor å ta det via Twitter. Men det blir en annen kveld.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
halp halp



Hva har dere å by på? Jeg har... øhm... sølvspader og -spretterter i fleng?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
147 bjeller her.

EDIT: Har ikke fulgt med, så aner ingenting om mønster.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Slenger'u opp døra di? Bedre å selge til 147 enn å gå ned med mus og mann her.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Whoo, fikk "tjene spenn på nips"-badge av det, faktisk.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så, ja. Noen som har lyst på besøk? Mike var storsinnet vert så jeg fikk fullført mitt hemmelige oppdrag i byen hans, jeg sjekka ut den fete kåken hans, så skulle jeg bare hjem, og... spillet kræsja da jeg skulle ta toget. Ingenting ble lagra, så klart. >_<

Noen? Jeg har... ting?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tror jeg har et par ekstra.