Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Neida, har ikke nett der jeg spiller om dagen, så har ikke giddet sjekke priser, siden det ikke kommer noen til gode uansett. Har klart å lage meg oransje og rosa tulipaner og roser da. Og en stemorsblomst som er gul med rød ring rundt. Så det er ganske kult.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Prisen gikk fra 60 i dag tidlig til 108 i ettermiddag så her blir det jaggu spennende i morra gett.

Forresten, flere som har fått oppgradert museet? Anbefales. Fikk også bygd en dinosaurmodell i dag.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Går det til værs hos deg kan det hende jeg stikker til naboen for å låne nett.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Tjah. Satser på Small Spike, dvs. at dette er den tredje prisøkningen og at jeg skal selge i morra tidlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det klaffa, det. Solgte på 164, nede på skumle 161 nå. Og. Og! I dag, da jeg slang innom museet? Joa, da sto Blathers oppslukt i egne tanker. Forrige gang det skjedde, lanserte han et forslag om å pusse opp annen etasje i museet. Og i dag, da? Jo, i dag kom det jeg har venta på en stund: Han nevnte sin gamle kompis Brewster, og lurte på om det kunne gå an å punge ut for ei kaffesjappe slik at han kan servere duemelka si i Bartleby. Her får bjellene bein å gå på, skal jeg love.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Den kaffesjappa skal det begynnes på i morgen! Solgte for hundre-og-noen-og-tredve i dag, har hatt tilfeldig mønster.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg flytta fra Bergen igår og har i dag satt opp telt i den vesle byen Grønborg. Betalte ned første lånet på 5 minutter, takket være mine AC pro skillz (pengesteinen) og nå skjer det åpenbart ikke så mye her. Melinda, min assistent, sier jeg ikke får ta fatt på mine borgermesterlige plikter før i morgen. Og jeg som vil bygge Club LOL så fort som mulig!
Besøk taes gjerne imot :) Sjekker vennelista mi jevnlig og åpner stasjonen om jeg ser noen av dere pålogget.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kommer litt effort seinere i uka, men jeg kan avsløre at jeg fikk en Jacob's Ladder i går. For de uinnvidde dukker den bare opp hvis du har en perfekt by (riktig antall blomster/trær, passe mange Public Works, ikke noe skrot eller ugress). Har gitt faen i Perfect Town Rating i tidligere spill fordi det er så stress, men lurer på om jeg skal jobbe litt for å få gullkanna denne gangen.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Jeg gjorde det i Wild World, det var mye arbeid men fullstendig verdt det. Lagde et stort bed gullroser etterpå :)
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Jeg har kjøpt turnips for 200k, setter pris på bistand til å få maksimalt med pang for antilopen.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Antilopepang skal bli.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Noen som vil besøke Grønborg idag? Jeg trenger sårt insektnett og sprettert, Nook har hatt de samme to itemene hver bidige dag så langt :( Litt frukt ville også være supert, jeg kan selv tilby kirsebær og epler.

OG turnipsene selges nå for anstendige 327 gærninger.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Da kommer jeg innom i kveld, for her går det utelukkende nedover med prisene. Beteve, hvilken frukt er byfrukten din? Jeg har 200 perfekte epler jeg har tenkt å selge.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Noen som vil besøke Grønborg idag? Jeg trenger sårt insektnett og sprettert, Nook har hatt de samme to itemene hver bidige dag så langt :( Litt frukt ville også være supert, jeg kan selv tilby kirsebær og epler.

OG turnipsene selges nå for anstendige 327 gærninger.
Jaggu, jeg slenger innom. Passer det nå? ^^
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Buggz: Byfrukten er kirsebær, så eplene får du greie penger for.

Yetipants: Jeg åpner porten sporenstreks :)

EDIT: Stasjonen er åpne for ankommende tog.

EDIT2: Takk til Yetipants for å ha betalt brorparten av hengebroa mi :)
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
Sorry, jeg spilte litt Dota (her prompes det hardt om dagen). Jeg åpner porten nå mens jeg fanger litt insekter. Velkommen skal du være.
 

Tutankoopa

Ole (オーレ)
"Straks tilbake med en figur til" :D Det tok litt tid før jeg forsto spillegalnorsken. Men ja, pro ac gamer ass

E: Jeg som skal takke, du sponset en ny fløy i palasset mitt