Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

#22
Kjøp en og join oss! Buggz var den første som kom på besøk til meg, vi dro på en liten fisketur sammen, tok noen bilder lg utvekslet frukt. Det blir jo ikke stort koseligere enn det
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
Nå er jeg hjemme igjen, noen som vil progame litt?
 
#25
Spammer her igjen. Etter fisketuren med Buggz, fikk jeg endelig en vannkanne fra Isabelle. Etter å ha vannet alle blomsterbedene i byen, tenkte jeg å fiske litt på egenhånd, mens jeg tenkte på hvor stor gjelda mi blir i morgen, og hvilke plikter innbyggerne forventer av borgermesteren.

Fisketuren var utrolig vellykket fordi jeg fikk tre(!) haier,masse andre fisk,og to sjeldne flyndrer. Buggz var jo så vennlig å ta med epler til meg, så i morgen håper jeg at alle epletrærne mine har vokst som de skal.

Pilot hatten og den mørkeblå flannelskjorten min er blitt signaturen min nå, og uansett hvor mange bra design og klær jeg ser i butikken, klarer jeg bare ikke bytte ut enda.

Håper dere andre er med å spille litt i morgen. Ny frukt og fisketurer er alltid velkommen!
Syns best friend greia var dritbra, digg å kunne kommunisere så lenge man er online. Du kan ha opp til 32 bff's foressten.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#26
Faen, glemte at jeg har en nyfødt unge her ;););)

Men ja, fortsatt med? Jeg har appelsiner!

PS: Prøvde det der Paradise-Isabell-trikset og hun klarer altså ikke å holde kjeft om den jævla stranda, null vannkannings her i gården.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#29
Faen, jeg er tett.

Men ja, åpner'u porten?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#31
Jeg fikk pærer! :eek: Planta alle i hop så da blir'e pærer på alle progamere som vil ha om ikke lenge. Slenger innom Ninville akkurat nå.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#33
Ja, har sett det bildet av Resetti noen ganger nå. Bare meg det er maks ustabilt for, eller?
 
#34
Har hørt om online glitches og blitt skremt av det. Buggz var i byen min uten problem, første gangen du prøvde å komme inn så frøys hele shitten, andre gangen var kul da. Takk for at du stakk innom med ekstra frukt!
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#35
Men ja, nytt protip? Nytt protip.

Nå veit ikke jeg hvor mange som ikke har fått med seg dette, men: Hver dag blir en tilfeldig valgt stein (du veit, de grå klæddene) i byen din til en magisk pengestein. Klin til den med spaden, så spruter det ut spenn. Hver gang du treffer, får du mer penger, inntil en viss grense. Men! Siden du blir slått litt bakover hver gang, er det vanskelig å få alle. Med mindre du gjør dette:
Kode:
.o.
.po
.x.
Skjønner'u greia? X er feltet der hvor steinen er, O er et høl du har gravd med spaden, P er der du står, og punktum er et tomt felt. Still deg med ryggen mot "hjørnet" dannet av de to høla du har gravd, så blir du ikke slått bakover når du dæljer med spaden og samler lett opp alle spenna. Timeren for å få penger tikker ned helt fra første slag, og du får bare en sjanse hver dag, så du må gjøre dette FØR du sjekker om steinen gir spenn. Vel verdt det dog, jeg mener å huske at du får til sammen 10K bjeller hvis du samler alle pengene.

Et videre protip er noe jeg akkurat kom over: Jeg dælja en stein, og jaggu knuste den og ga meg en smaragd. Regner med den er verdt litt. Får se i morra, uansett liker jeg denne utviklinga.

Tåler vi enda et protip? Okay da. Dere har sikkert sett de små robot-aktige dingsebomsene noen av dyra har i husa sine, men hvordan får man tak i en sånn? Jo, når du ser en sprekk i bakken som indikerer at det ligger et fossil der (du får tre om dagen), la den ligge og modnes i et par dager. Etter to-tre dager (husker ikke helt) graver du den opp, og da skal fossilet ha blitt til en Gyroid (som er hva de greiene heter). Gotta catch'em all. Hvis du har en hel bønsj av dem i huset ditt, danner de verdens mest creepy robot-kor.

Edit: Selv takk, Mike. Nå har jeg et grønt skall, og et rør med en pirayaplante å sparke det mot. ^^
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#37
Har et GameCube-minnekort som inneholder en by med en gullstatue en plass her, fårråsiresånn.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#39
Lønner seg å køle inn masse bra insekter til han kameleonen, selv om de ikke er bra nok for førsteplass. Hver gang du setter ny rekord får du et nytt møbel. Limited edition-shizz hvis du får over 80 poeng. ^^