Men ja, nytt protip? Nytt protip.
Nå veit ikke jeg hvor mange som ikke har fått med seg dette, men: Hver dag blir en tilfeldig valgt stein (du veit, de grå klæddene) i byen din til en magisk pengestein. Klin til den med spaden, så spruter det ut spenn. Hver gang du treffer, får du mer penger, inntil en viss grense. Men! Siden du blir slått litt bakover hver gang, er det vanskelig å få alle. Med mindre du gjør dette:
Skjønner'u greia? X er feltet der hvor steinen er, O er et høl du har gravd med spaden, P er der du står, og punktum er et tomt felt. Still deg med ryggen mot "hjørnet" dannet av de to høla du har gravd, så blir du ikke slått bakover når du dæljer med spaden og samler lett opp alle spenna. Timeren for å få penger tikker ned helt fra første slag, og du får bare en sjanse hver dag, så du må gjøre dette FØR du sjekker om steinen gir spenn. Vel verdt det dog, jeg mener å huske at du får til sammen 10K bjeller hvis du samler alle pengene.
Et videre protip er noe jeg akkurat kom over: Jeg dælja en stein, og jaggu knuste den og ga meg en smaragd. Regner med den er verdt litt. Får se i morra, uansett liker jeg denne utviklinga.
Tåler vi enda et protip? Okay da. Dere har sikkert sett de små robot-aktige dingsebomsene noen av dyra har i husa sine, men hvordan får man tak i en sånn? Jo, når du ser en sprekk i bakken som indikerer at det ligger et fossil der (du får tre om dagen), la den ligge og modnes i et par dager. Etter to-tre dager (husker ikke helt) graver du den opp, og da skal fossilet ha blitt til en Gyroid (som er hva de greiene heter). Gotta catch'em all. Hvis du har en hel bønsj av dem i huset ditt, danner de verdens mest creepy robot-kor.
Edit: Selv takk, Mike. Nå har jeg et grønt skall, og et rør med en pirayaplante å sparke det mot.