Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#61
Får ikke dra til øya før i morra, men jeg gleder meg. Kommer neppe til å høgge noen trær, dog.

Ja, og et lite protip på tampen her: Husk å handle i sjappa til vaskebjørnungene. I tidligere spill har det vært slik at
sjappa oppgraderes ettersom du bruker spenn der, jeg mener å huske det er 15K første gang. Etter hvert må man også gjøre andre ting for å få oppgradert. Og det vil man jo.

Jau, og jeg merka at den fotokiosken har innebygd hipstagram-filter. Jeg prøvde å trykke på mange forskjellige knapper da kameraet tok bilde, og fikk sånt sepia-filter lagt over. Prøv deg fram.
 

CockMcBalls

El Sabor Professional
#65
Har Wild World liggende et sted. Skal poppe det inn i dag og se om det gir merlyst, hvis det gjør det har vi fars reisespill i boks.
 

Lodin

Der Waaaah
#66
Har noen en vannkanne i Nooken som jeg kunne komme på besøk å coppe? Dumme spillet skifter nesten aldri utvalg og blomstene mine dør snart ut.
 
#67
Wow, så utrolig kravstore innbyggerne er i dag.. Doc vil ha frukt fordi hendene hans ikke egner seg til å plukke frukt selv, Lobo vil ha en Saddled bichir, Rosie vil ha meg med hjem og KItty vil at jeg skal levere en gave til Ed..

Tør snart ikke prøve å være polite citizen lenger, jeg vil jo bare betale ned huslånet mitt slik at jeg kan få mansion!

...Og Old Mayor er borte, så nå kommer jeg meg ikke til øya... Uh...
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#70
Har noen en vannkanne i Nooken som jeg kunne komme på besøk å coppe? Dumme spillet skifter nesten aldri utvalg og blomstene mine dør snart ut.
Som Mike posta tidligere, bare gjør alt det puddelen i rådhuset ber deg om så får du en gratis.

Ellers, hva fikk jeg i lykkekaka mi i dag da mon tro? Åh, bare den offesiele Mario-barten.

 

Lodin

Der Waaaah
#73
Naj, hu fissa i rådhuset snakker bare om stranda uansett hvor mange ganger jeg maser. Når kan jeg besøke deg Mike?
 

Lodin

Der Waaaah
#75
Halv ni er noice. Tror ikke jeg har noen skjell igjen, men jeg kan finne no rask å legge ut.
Vent, er ikke butikken stengt da?
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#76


:smugdog:



Nå mangler jeg bare hvalhaien, får vel bare tråle øya litt mer ved anledning...