Animal Crossing: I'll get that bitch a new leaf.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#41
Jeg har et protip, og det er å være hella tålmodig. Fant akkurat en blå, fin, sjelden sommerfugl som netta meg 84 poeng og et lite sommerfuglbord. Vedder på at han spurvedicken som bor nede ved elva finner en elefantbille klokka fem på seks, det er sånt de dyrejævlene pleier å gjøre på Bug-Off. :argh:

Uansett, biller er stort sett mer verdt enn sommerfugler og sånt, men da snakker vi ikke om kakerlakker eller noe slikt. Fant en dykkebille i elva, den var tricky å fange men ga ikke spesielt mye poeng fordi den var litt sliten. Så, ja, tipset er vel å vente til det kveldes, i fire-fem-tida, og tusle forsiktig rundt og se på trestammene. De største billene tar seg ofte en rast på en stamme.

Ellers? Fiska litt og samla no' skrot og penger fra trærne, pluss fanga en dorsk torsk verdt 15K i elva, så nå blir det større kåk på farsan. 98K skal Nook ha for det. Best jeg henger i stroppen i morra, ellers tar han nok kneskålene mine. <_<

Ja, og jeg fikk kjøpt ei kaninhette så nå kjører jeg Finn fra Adventure Time-stil. Satser på jeg finner en grønn ryggsekk i morra.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#42
Min hittil beste er en Birdwing butterfly (98 poeng) som jeg har kommet over to ganger nå bare ved å traske tilfeldig rundt i det ene skogsområdet mitt. Den er diger og blå så det er vanskelig å ikke se den.

Fant også ut at man sniker seg ekstra stille hvis man holder A-knappen inne når du bruker nettet, hendig for å fange noen av de minste jævlene som løper vekk bare man går vanlig.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#43
Yess. Plutselig rant det inn med sånne Raja Brooke-smørfluer (samme som den jeg beskrev over her), så jeg endte opp på 101 poeng selv. Hvis noen synes det sommerfugl-møbelsettet er utrolig stilig så kan jeg sikkert bytte bort mine Small Butterfly Table, Butterfly Wall og Honeybee Chest.

Fant også noen Agrias Butterflies, de var ikke like gjeve som Raja B. men var verdt 3K mot 2,5K for de andre så det ble litt spenn også i kveld. Etter å ha betalt lån, fiska og insekta litt er jeg nå på rundt 60K bjeller. Går mot nedbetalt lån #2 i morra gitt.
 

Shinra85

Spillegals effort emo
#47
Denne tråden gir meg lyst til å fyre opp orginalen på GameCube

Og skaffe en 3DS for å spille detta med internettvennene mine
 
#51
Jeg fikk spontanbesøk-_- han stikker om Max 15 min, så er jeg klar.


Han stakk nå. Jeg er klar!

Porten min er åpen, ikke sett noe til Lodin
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#54
Dagen i dag:


Meg med min konkurransevinnende sommerfugl. Her lærer vi også at kongelige er verdt 2500 bjeller.


Jeg stusser over at jeg ikke får fanga noen insekter med fluestanga mi. Mange takk, mange takk. Prøv potetsalaten.


Her tenker jeg over at jeg har 80K bjeller og at jeg mangler 18K for å ha nok til å betale lån #2 på dag en. Jeg funderer på å investere litt i turnips.

God natt.
 
#55
De av dere som er heldige nok til å ha meg på snapchat, vet at jeg kjøpte meg denne spillen på fredag. Nå vet dere andre det også. Heter Kjersti, selvfølgelig, og byen min heter Løten, selvfølgelig. Har prøvd å koble til nettet her, men vet ikke om Dsen min likte det noe særlig, siden det er så ustabilt. Men får jeg det til å funke så er jeg sannsynligvis up for a date litt utpå kvelden.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#56
Turnipsene var hella dyre i dag, så jeg har fiska litt. Fiska både en hai og en piraya og en ninjafisk som sier "haya".
 
#57
Kjøpte turnips for 30k i dag. Fint om dere hjelper til med prisene i deres byer også, så ikke jeg går på en real smell!
Oblivione: Adder deg etterpå
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#58
La oss poste prisene våre, så kan vi se om det er forskjell på byene.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#59
Kan spoile allerede nå at det er det. Hos meg var det 70 bjeller i går.

I dag? I'm rich, trick. Starta dagen med å betale ned lånet fra i går, og skaffe nytt lån på 198.000. Og i kveld?



Hvis du skal ha skikkelig pang for antilopen, kan det lønne seg å veksle mellom å fiske i havet og i elva. Havet gir stort sett stabile saker som Barred Knifejaw og Red Snapper (5K og 3K hhv.), mens elva gir mer meh fisk til vanlig. Greia er at elva virkelig kan klinke til med godsaker innimellom, langt oftere enn i havet for meg iallfall. Har plukka opp en Dorado både i går og i dag (15K), og istad fikk jeg Arowana (10K) og Koi (4K). Jepp japp.

Edit: