Another Code (NDS)

#21
Opprinnelig skrevet av Aesir+16.02.2005, 22.25-->
Bra score frå Famitsu:

Another Code: 2tsu no Kioku (NDS, Nintendo): 9 / 10 / 8 / 8 - (35/40)
178698​
[/b]

<!--QuoteBegin-Kjøttfanten
@19.02.2005, 08.24
Kan noen fortelle hva de forskjellige tallene står for?
179628​
Tenker du på disse tallene? Det er scoren som alle fire anmelderne har gitt spillet. Famitsu bruker fire anmeldere til å anmelde hvert spill de tester. Så plusser de sammen scoren alle fire har gitt for å komme frem til den endelige scoren.
 
#26
Har bursdag dagen før spillet kommer, får nok råd til det. Også vil jeg be Baronen, kun for å tømme han for penger (ettersom det er obligatorisk å ha med seg minst 100kr som inngangsbillett/"gave").

=D

Men jeg kommer ikke til å kjøpe det ...

=D
 
#28
Nå står det på play.com at det kommer 26. september og at det heter Another Code: Two Memories i Europa (ikke Trace Memory)... utsatt tre måneder altså (akkurat som i USA) :(

Dette kan jo være en antatt dato, siden dette er samme dag som det lanseres i USA...
 
#29
Håper virkelig spillet kommer 24. juni, vet ikke om noen andre ds spill jeg gidder å bruke penger på i sommer. Nintendo.no opererer med 24. Juni, sammen med cdon der jeg har forhåndsbestilt, så tror og håper på at det blir lansert da.
 
#30
Ser at det er MANGE butikker som bruker 24. juni som release dato for dette spillet. Siden dette bare er 9 dager til, regner jeg med (og håper på) at dette er sant. Har iallefall forhåndsbestilt det, så vi får se hva som skjer 24. juni.
 

Kleevah

Livsfarlig amatør
#31
#33
Den 26 juni er en søndag, så det er vel litt usannsynlig. Tror det vanligste er at spill slippes på fredager. Uansett får jeg spillet før jeg reiser på sommerferie, så da er det ikke noe problem.
 
#35
Opprinnelig skrevet av riktor_1@23.06.2005, 18.48
Spillet kommer i morgen. Jeg fikk det i dag, og storkoser meg. Endelig et "skikkelig" spill på DS etter Mario 64.
235764​
:sikle:

CDON sendte det i dag, så det vil si at med den jævla treige postgangen får jeg det ikke før lørdag...