Balders Gate ligger i Oslo Sentrum.

Lodin

Der Waaaah
#41
Fint at dem skyter seg selv i foten og kun slipper til den padda nesten ingen har. Selv Epic lager Infinity Bladene sine sånn at de funker på alle formater. :ras:

E: Hvor står det at det kun kjører på den nyeste modellen? Ingen av nyhetssakene jeg har titta på sier det.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#42
Les innlegget mitt en gang til, du. ^^
 

kakarlsen

Høyere yrkesfaglig
#46
Er vel bare å bruke Titanium Backup nei vent Steve Jobs osv.
 

Trench_Rat

Sommerbildene våre
#48
Trykket på denne linken trodde det skulle være ett nytt Balders Gate Dark Alliance spill til konsoll :skuffet:
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#49
Vet ikke hvor mye du spilte dark alliance, men jeg er veldig glad for at det IKKE er et nytt dark alliance spill til konsoll.
 
#50
Som en som spillte Dark Alliance før de "virkelige" Baldur's Gate spillene, så kan jeg ikke si meg noe annet enn enig med Aggy. DA var bra greier det, ihvertfall det første, men det er likevel langt unna PC spillene.
 

Lodin

Der Waaaah
#51
Minner om da Bethesda annonserte nytt Fallout, men så viste det seg at det bare var oppfølger til drittspilla på PC og ikke det til PS2! :penga:
 

Lodin

Der Waaaah
#54
18 september er datoen og 20 dollar er prisen, men man kan spare 2 om man preordrer her. Der kan man og lese at man kommer til å bruke mer enn de 2 dollarsene på DLCet som består av tre nye NPCEer og en diger dungeon.

E: Jeg leste feil, de nye greiene er ikke DLC og følger med i spillen. :yoshi:
 
#56
Lasta ned GOG-versjonen av Balder`s Gate 2 her forleden og begynte å spille litt. Følte meg så jævlig som en babby. Har aldri spilt denne spillen før, mulig jeg venter til relanseringen for oss i november med å spille mer. Det var litt pinlig å daue helt i starten fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne heale.

Så ragequitta jeg.
 

Lodin

Der Waaaah
#57
Spill nå enern først uansett din dingus. Starten på det er en god del hakk lettere og du vil skjønne hva i faen det er som foregår.
Og les manualen som forklarer hvordan D&D fungerer. Var det jeg måtte gjøre i 98.
 

Agradula

Ridder Jonatann
Medlem av ledelsen
#58
Lasta ned GOG-versjonen av Balder`s Gate 2 her forleden og begynte å spille litt. Følte meg så jævlig som en babby. Har aldri spilt denne spillen før, mulig jeg venter til relanseringen for oss i november med å spille mer. Det var litt pinlig å daue helt i starten fordi jeg ikke fant ut hvordan jeg kunne heale.

Så ragequitta jeg.
Det er ikke umulig å spille dette i multiplayer over nett, bare nevner det. det kan hende dette er noe som må gjøres en eller annen gang.
 

Lodin

Der Waaaah
#59
Om nettgreiene de har introdusert i den nye versjonen er alt de skryter av og PC, Lunix, Mac og iOS kan spille med hverandre vil jeg tro det ja.
 
#60
Det kunne vært kult.

Å starte med enern er kanskje ikke en så helvetes dum ide. Skjønner ikke helt hvorfor jeg begynte på tvåan uansett. Jaja, skal teste videre. Liker konseptet. Er det noen fete modder som funker på GOG-utgaven? Tenker da på widescreen osv.