Balders Gate ligger i Oslo Sentrum.

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#23
GBA så klart, hva faen tror du.
 

Lodin

Der Waaaah
#24
Jeg tror ingenting før de søler bønnene. :ras:
Overhaul Games reveals they've brought together a team to bring us enhanced editions of both Baldur's Gate I and II. These releases will be more than just a remake, they'll also include new content alongside the old, both crafted in a "reforged version of the Infinity Engine" with a promised variety of improvements. The development team also includes members who worked on the original games, thus ensuring the new content has a solid chance at fitting right into the Baldur's Gate universe.

The butt kicking for goodness begins again when Baldur's Gate: Enhanced Edition debuts this summer. Baldur's Gate II: Enhanced Edition will come at a later, though no time frame has been given.
snarf

E: Se der ja. Spillet skal bare selges hos Beamdog som da er enda en av disse småfislete alternativene til Steam. Mer info kommer neste uke og da om alternative platformer. Vil spille på padda.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#25
Ja, kan tenke meg det er skikkelig digg (nei).

Kjøpte MDK2 HD på Beamdog sist uke, faktisk. Tullete nok må klienten kjøre for at du skal få spilt, ellers var det ganske grei skuring.
 

Cycerin

Norsk. Nykristen. Naruto.
#26
Gi meg en ny Icewind Dale!
 
#28
Jeg har fått inntrykk av at:

Icewind Dale = fokus på kamp
Planescape = fokus på historien
Baldur's Gate = begge deler

Er dette riktig?
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
#31
Fordi å få med et godt kampsystem i tillegg til historien er for mye forlangt, eller?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
#34
#35

...og nerder verden over sutrer som vanlig. Personlig synes jeg tablets har perfekt formfaktor for type pekogklikk-spill, så dette er egentlig fine nyheter for meg.

Edit: Yetipants, da...:(
 
#36
Jeg griner, for jeg hadde håpa på en overhalt versjon til PC, også syntes jeg det å trykke på skjermen er mer slitsomt enn å sitte med musa i hånda og fingra hvilt på tastaturet.
 
#37
Det kommer til datamaskin og din dimling.
 
#38
Jepp, det var opplagt utifra bildet og kommentaren "... og nerder verden over sutrer som vanlig."
 
#39
Men de da har da sagt fra starten av at dette er hovedsakelig til PC, iPad-nyhetene kom først i dag. Hvis ikke hadde de ikke ventet så lenge med å si at det er til iPad. Og nerdene sutrer hver gang et spill som betyr noe kommer på iPad eller andre casual-fronter.
 
#40
Men da er det flott! Da har jeg noe å glede meg til.