Batman: Arkham Asylum (PS3, 360, PC)

Når den filmen kom var jeg vel rundt 12 - 13 år. Jeg elsket alt som hadde med superhelter å gjøre og jeg mente at alt Schwarzenegger gjorde var gull. Jeg reiste sammen med noen kamerater for å se Batman og Robin på kino. Jeg husker jeg gleda meg stort.

Det var en skuffet gjeng med 12 åringer som forlot kinosalen den kvelden.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeg har alle Batman-filmene, Schumacher sine også. Hvorfor? Fordi jeg kan! Også har de kule cover!
 
Jeg har ikke en gang sett Batman og Batman Returns.

Edit: Åhåhå. Der fikk jeg ny Mario gitt.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Endelig 100% på Normal-saven min! Klarte nettopp 'Shock and Awe (Extreme)', som forresten er den vanskeligste challengen siden du har tid på deg og det er mange shocksticks, kniver og geværer i bildet, og fikk 'Perfect Knight'-trofeèt mitt. Da gjenstår bare å spille gjennom det en gang til på Hard og det burde være bit-av-kake.
 

Buggz

Jævla Buggz
Medlem av ledelsen
Challengene er såvidt meg bekjent samme vanskelighetsgrad uansett. Jeg får i alle fall opp symboler for at en thug skal til å angripe meg selv om jeg spiller challenges på hard-saven min.
 
Endelig 100% på Normal-saven min! Klarte nettopp 'Shock and Awe (Extreme)', som forresten er den vanskeligste challengen siden du har tid på deg og det er mange shocksticks, kniver og geværer i bildet, og fikk 'Perfect Knight'-trofeèt mitt. Da gjenstår bare å spille gjennom det en gang til på Hard og det burde være bit-av-kake.
Ja den var vanskelig! Var flere ganger jeg hadde nok poeng, men tida gikk ut og det var kun 1-2 personer igjen, litt plagsomt, men kom til slutt. Fikk Platinum just:) Hard var ikke spessielt vanskelig, det gikk veldig greit.
 
Jeg er like bak. Holder på å denge Ivy på hard nå. Utenom det har jeg noen få medaljer igjen så er platinum i boks.
 
Yeah, jeg hadde nok ikke hatt Platinum helt enda var det ikke for deg:D hehe, men "Wrolds Greatest Detective" burde jeg ha funnet ut til slutt selv.
 

Lodin

Der Waaaah
Ifølge den nyhetsgreia nederst på hovedmenyen kommer det no gratis DLC den 17, mer eller mindre på samme dag som det slippes til PC. Er vel rimlig opplagt at det er fler arenaer å denge løs i, men det er vel koselig?

E: Jo også kan det nevnes at også PCen for en gangs skyld skal få alt det samme DLCet som konsollene. Spillet bruker jo bedritne Gays for Windows Live så det burde være opplagt, men men.
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Sånn, 100% trophies og min første platinum. Take that, crime!
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
Jeez, kan de ikke heller bare pushe Insane Night tilbake en uke og la det være samme DLC? :argh:

EDIT: Tar det tilbake, Prey of the Darkness er ekslusiv til PS3-eiere. Og så er de gratis. :$
 

Lodin

Der Waaaah
hrrm
In the ‘Totally Insane’ FreeFlow Combat map, players’ will be tested to their fullest as scores of escaped lunatics bear down upon BATMAN as they make their escape through the asylum’s secure records facility. These fast-moving foes will challenge all but the most practiced players, with quick reactions and expert timing needed to fend off wave upon wave of insane inmates, bent on taking down the DARK KNIGHT. In the ‘Nocturnal Hunter’ Invisible Predator map, players take on a wholly different approach, practicing their predatory skills to remain in the shadows, utilizing the Arkham watchtowers and Batman’s arsenal of gadgets to gain the upper hand on The Joker’s army of goons patrolling below.

The Insane Night Map Pack will be available from September 17th for PLAYSTATION®3 computer entertainment system, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft®, and the soon to be released Games for Windows® LIVE edition.