Batman: Arkham Asylum (PS3, 360, PC)

En positiv greie med dette spillet er at omgivelsene faktisk er skikkelig bra mekka. Og de bruker effekter som planter for å unngå at det hele blir monotont.
Synes demoen var noe av det dårligste jeg har vært borti på lenge. Det gikk seint og knotete, slåssinga dårlig, ryggen til batman dekker halve skjermen (dermed vanskelig å orientere seg) grafikken er ikke imponerende og boomerangen til batman knuser mot en haug papir i kulissene (altså ingenting knuser e.l.).

Det siste synes jeg er tungen på vektskåla. Er jo bare ganger man går i, fant ikke så mye som ei kasse som kunne knuse. Rett og slett uinterresante omgivelser som pakker inn spillet.

No buy for min del selvfølgelig og håper spillet flopper fullstendig om det ikke er bedre i ferdig utgave enn det demoen var
 

Lodin

Der Waaaah
:ras:

Sånn der trailer hvor Amadeus Arkham leser litt fra dagboka si. Amadeus er han som arva Arkham sanatoriet på 1920-tallet og moderniserte det til sinnsykehuset vi kjenner i dag. Veldig Bioshockete.

[g8oaXhl]L5IBB0A6fow[/g8oaXhl]
 

Drauden

SGs kollektive lillebror
No buy for min del selvfølgelig og håper spillet flopper fullstendig om det ikke er bedre i ferdig utgave enn det demoen var
Håper du flopper når du skal lage noe fett! :argh:

Jeg vet at spillet baserer seg på boka med samme navn, men følger den historien i boka direkte eller går den sine egne veier? Noen som egentlig har lest boka?
 

Lodin

Der Waaaah
Den er ikke basert på boka i det hele tatt annet enn at Jokeren tar over Arkham. Det hadde blitt en interesant opplevelse, men ikke mye til spill hvis de skulle tatt utgangspunkt i greiene til Grant Morrison. :ermm:
 
IGN har kommet med review nå og det fikk 9.3. Skal være mye bedre enn i demoen. Vel dere får stikke over å se selv. Must have for meg iallefall :)
 

Lodin

Der Waaaah
Minigames hvor man skal velge dameklær til Jokern og tarot-kabal hvor Two-Face pisser på seg hvis man ikke er kjapp nok hadde dog vært noe ja.
 

SirkusMartin

σῶμα σῆμα
Joa, men hvor legger man inn elementet hvor spilleren (lik leseren i tegneserieutgaven) gradvis mister grepet selv?
 
Vet ikke om det er nevnt tidligere, men betingelsen for at sider skal ha lov å slippe anmeldelsene sine av spillet før slippdatoen er at de gir det over 90%, evt det nest høyeste på sidens gjeldende skala.

Bare så det er sagt.