Battlefield 2

#21
er det noen osm kan poste en playlist av Spillmusikken???
 
#22
forgotten hope synes jeg er den beste bf 1942 modden.

liker ikke desert combat modden. skal sies at jeg spilte den på et tidlig stadium å det er sikkert gjort mange forbedringer siden den gang. men når jeg kunne kjøre sirkler rundt M1 abrahmsen med en råtten iraksk T-72? (husker ikke, er lenge siden) å svinebanke dem så blir det litt dumt. følte det var en dårlig balansert mod med henhold til våpnene.

M1 Abrahms kunne med sikkerhet ta på en hel brigade med T-72 å banket dem i virkeligheten. nå sier ikke jeg at det skal være 100% virkelighets tro, men M1 Abrahmsen burde kunne hamle opp med et par 3 T-72 i spillet uten problemer.

Tigeren i BF 1942 er fint balansert til å være bra mye bedre enn sine rivaler, å man kan enkelt med litt skills eie slagmarken med den med mindre det er noen skumle fly i nærheten, men den er ikke så overlegen som den faktisk var under andre verdenskrig. under andre verdens krig måtte tigeren bli bombet med fly ettersom 1 tiger alene ved flere anledninger ødela hele divisjoner med shermans og andre allierte tankser.

Men tilbake til det det var snakk om, nemlig Battlefield 2. jeg gleder meg enormt å annbefaler akkurat som "Per" gjorde å ta en titt på siden han linket til hvor da Northern brigade klanen har vært på besøk hos utvikler teamet DICE i sverige å til og med fått prøve Battlefield 2! meget bra skreven artikkel om saken der å hva du kan forvente deg.

legger ut den linken jeg og til de som enda ikke har fått den med seg:

Northern Brigade Besøker DICE å tester Battlefield 2!
 
#26
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+03.12.2004, 15.38-->
<!--QuoteBegin-TurboAlex
@03.12.2004, 09.37
er det noen osm kan poste en playlist av Spillmusikken???
145436​
Mener du musikken til Battlefield: 1942 eller Vietnam? Eller i hverste fal Battlefield 2?
Uansett er musikk listen til BFV her:
1. The Kinks - You Really Got me
2. Bobby Fuller Four - I Fought the Law
3. Canned Heat - On the road again
4. Count Five - Psychotic Reaction
5. Creedence Clearwater Revival - Fortunate Son
6. Deep Purple - Hush
7. Guess Who - Shakin All Over
8. Jefferson Airplane - White Rabbit« (instrumental)
9. Jefferson Airplane - Somebody to love
10. Rare Earth - Get Ready
11. The Box Tops - The Letter
12. The Kinks - All Day and All the Night
13. Troggs - Wild Thing
14. Budapest Symphony - The Ride of the Valkyries
15. Edwin Star - War
16. Trashmen - Surfin Bird«
17. Martha and the Vandellas - Nowhere to Run
145591​
[/b]

Tenkte egentlig på BF 2 da.... :flau:
 
#27
det trur ikke jeg heller...

men det blir sikkert sånn klassisk krigs musikk...
 
#30
Opprinnelig skrevet av daPainBringer@18.12.2004, 13.35
synes cøveret ;) er helt greit jeg. skulle ønske det var litt mer action fylt men men!!
er det noen flere filmer som er lagt ut eller?
150674​
stay tuned..døtter opp linker så fort jeg får tak i dem :)
 
#31
pass på. Det MÅ være et pent cover, ellers ødelegges HELE spillopplevelsen.
 
#34
Hva skal dere være? Medic, Sniper, Special Ops, Support, Engineer.. valgene er mange. Tror at jeg vil være Sniper eller Special Ops. Support er også et godt valg.
 
#36
Hehe, jeg og. Men jeg vil også være i felten på samme tid, med heavy våpen som Support. Samtidig igjen vil jeg snike meg rundt som Special Ops..

Valget kommer ikke til å bli lett.
 
#37
JEg har altid hatt en liten forkjærlighet for engineer
å løpe rundt og plante bomber, løpe bak en liten hump, og se når den første bilen som kommer kjørende forbi, blir sperngt i lufta.
Himmelsk! :forelsket:
Selv kan jeg huske at jeg og Akuma hadde våre stunt eskepader på det første Battlefield på noen LAN...
Det var topp underholdning! :D