Battlefield 2

#41
Opprinnelig skrevet av Revan@06.03.2005, 16.29
Hva skal dere være? Medic, Sniper, Special Ops, Support, Engineer.. valgene er mange. Tror at jeg vil være Sniper eller Special Ops. Support er også et godt valg.
185873​
Medic eller engineer, som vanlig. :)
 
#42
Sniper eller medic som allllllllltid...:D


gleder meg så sinnsykt....
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#43
Opprinnelig skrevet av Insty+18.12.2004, 15.36-->
pass på. Det MÅ være et pent cover, ellers ødelegges HELE spillopplevelsen.
150691​
[/b]
Nja, det ville blitt litt kulere om de fulgte originalen, slik som BFV og de to tilleggspakkene til 1942 gjorde.

<!--QuoteBegin-Revan

Hva skal dere være? Medic, Sniper, Special Ops, Support, Engineer.. valgene er mange. Tror at jeg vil være Sniper eller Special Ops. Support er også et godt valg.
:ler:
 
#44
Opprinnelig skrevet av Revan@06.03.2005, 16.29
Hva skal dere være? Medic, Sniper, Special Ops, Support, Engineer.. valgene er mange. Tror at jeg vil være Sniper eller Special Ops. Support er også et godt valg.
185873​
bra du er forberedt.
jeg skal prøve alle "klassene" før jeg tar noen avgjørelse.
 
#46
Er dette et rollespill, Revan?
 
G

Guffufs

Gjest
#47
Er det noen som har systemkrav til spillet?
Lurer på om PCen min er bra nok, men hvis jeg har det, så tror jeg at jeg skaffer meg spillet.
 
#50
Min posisjon er Sniper med m82 50 cal. sniper rifle eller en dragunov...eller hvis de har Sig Sauer 3000 (SSG-3000)


og forresten er det noe som spiller desertcombat final ????
 
#52
Opprinnelig skrevet av blindman@10.03.2005, 19.35
Gleder meg så sykt til det kommer. Det skal bli så utrolig morsomt. Å nå får jeg også adsl så da kan jeg spille det på nettet :D
187907​
BF spillene er notorisk kjent for å kreve 3 ganger så mye som de påstår system specsene er :tommelned:
 
#53
Man må nok ha ganske heavy system for å greie bf2 når det kommer ut.
Selv håper jeg at jeg slipper unna med ikke alt for mye opgradering
 
#54
Gleder meg veldig mye til Battlefield 2. Har alltid vært stor fan spillserien. Spesielt Battlefield: Vietnam.
Blir artig å sprenge bruer og diverse ting. Kjøre fly, båt, bil og hva det måtte være. Ser også frem til å spille dette over LAN.
Er det kun capture the flag på dette Battlefield spillet også? Og noen som har hørt noe om soundtracket?
 
#55
Opprinnelig skrevet av Conan@15.03.2005, 13.17
Man må nok ha ganske heavy system for å greie bf2 når det kommer ut.
Selv håper jeg at jeg slipper unna med ikke alt for mye opgradering
190334​

han karen på det tyske release partyet anbefalte minimum en 1 GB ram
 
#57
Opprinnelig skrevet av Don_Corleone+16.03.2005, 18.55-->
<!--QuoteBegin-znaak
@15.03.2005, 21.04
Gleder meg veldig mye til Battlefield 2. Har alltid vært stor fan spillserien. Spesielt Battlefield: Vietnam.
Blir artig å sprenge bruer og diverse ting. Kjøre fly, båt, bil og hva det måtte være. Ser også frem til å spille dette over LAN.
Er det kun capture the flag på dette Battlefield spillet også? Og noen som har hørt noe om soundtracket?
190677​
Hehe, det blir nok Conquest også ;) Sånn som i BF42/BFV.
191269​
[/b]
Conquest?
Jeg har spilt Battlefield spillene veldig mye, men vet ikke hva conquest er... :flau:
 

Erketor

My life is a void waiting to be filled with burgs
#58
Den aller vanligste spillmodusen, dvs. at man har så og så mange "flag points" og så skal man erobre(hence navnet) motstanderens område.
 
#59
Nå husker jeg det. Takker for svar. :tommelopp:
 
#60
Virkelig spent på hvilke sanger de tenker å ha i spillelisten denne gangen... :rulleøyne:
Passer vel ikke akkurat med gode gamle slagere som i Vietnam :p