Battlefield 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hvis dette var et så stort poeng for denne personen, hvorfor kom han ikke da med sine egne synspunkter da han først skrev om spillet?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Jeg pleier i det minste å skrive om hvorfor jeg synes noe høres spennende ut. Du veit, sånn at folk skal gidde å sjekke det selv.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Men sånn for å snu denne blindveien rundt litt, hvor er det jeg ikke har grunngitt sytinga mi? Jeg klaget over at BF2 fortsatt trenger bugfixer, og at WW2/antiterror/Modern Combat-spill er kliss like. Ser ut som substans "i varierende grad" for meg, sjef.
 
Du kan ikke si at alle spill i en hel sjanger er klin like uten å komme med eksempler. Særlig lite substansiell er påstanden når du senere innrømmer at du ikke har spilt en brøkdel av dem. Når jeg attpåtil kommer med gode argumenter avfeier du det hele uten motargumenter.
 
Idiotene vokser i tall og styrke. Ikke la dem ta meg, Yetipants! :(
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du kan ikke si at alle spill i en hel sjanger er klin like uten å komme med eksempler. Særlig lite substansiell er påstanden når du senere innrømmer at du ikke har spilt en brøkdel av dem. Når jeg attpåtil kommer med gode argumenter avfeier du det hele uten motargumenter.[/b]
Hvorfor kan jeg ikke det? Er det ikke naturlig at når et spill baserer seg på samme oppskrift, har med mange av de samme våpnene, inneholder de samme fiendene og finner sted i samme setting som et tidligere spill, å anta at disse to da vil være veldig like?
Argumentene dine overbeviste meg forøvrig ikke om noe særlig mer enn at jeg finner samme opplevelsen i andre spill med mer spennende innhold.

Du skrev forøvrig akkurat at det kun var en brøkdel av spillene jeg ikke har spilt.

Ebriosus: *Kozemoze* :forelsket:
 
Er det ikke naturlig at når et spill baserer seg på samme oppskrift, har med mange av de samme våpnene, inneholder de samme fiendene og finner sted i samme setting som et tidligere spill, å anta at disse to da vil være veldig like?

[/b]
Dette er jo kun kosmetiske saker. De forandrer ikke hvordan spillet SPILLES.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så spillene ser like ut, men er radikalt forskjellige når det kommer til gameplay?
 
Gurimalla hvor mye forumsjefen skal farte rundt å krangle om alt da ... :blunk:
 
Har fått kjøpt meg BF2, men jeg så jævla nabb at jeg ikke greier å oppdatere driten.Prøvd flere ganger med forskjellig filer,men dem stopper etter halveis oppdatering.
Kunne noen være ufattelig snill og hjelpe meg step by step om hvilke filer jeg må laste ned for å oppdatere? :)
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Etter hva jeg forstår, trenger du denne fila (367MB, gud signe) om du ikke har oppdatert spillet i det hele tatt.
Dersom du har versjon 1.2 fra før av, holder det med denne fila (13,9MB).
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Like forskjellige som andre FPS spill er i forhold til hverandre.[/b]
Har du noen spesifikke eksempler?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Da har EA omsider sett tiden moden til å slippe den første av boosterpackene; Euro Force. Pakken kan lastes ned via EAs egen nedlastningstjeneste

Har selv ikke fått lastet den ned, men regner med og få den ned i løpet av uken eller noe, siden jeg ska ha den :svette:
 
Det kan være ganske mye gitt, men det som vanligvis skiller er våpnene og leveldesignet ...
[/b]
Mener du virkelig det? Fiendens ai, fysikkmotoren, oppdragsstrukturen, leveldesign (ikke setting, som Yeti klager over) og kontrollsystemet har ingenting å si?
 
Nå legger du ord i kjeften på meg - jeg sa aldri at de tingene ikke har noe å si, men det er våpnene og leveldesignet som vanligvis skiller. Oppdragsstruktur går under leveldesign, spør du meg, fysikkmotoren og fiendenes AI merker jeg ikke stor forskjell på fra spill til spill. Vanligvis.