Battlefield 2

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så... jeg burde ikke si ifra om at jeg synes spill er dårlige, fordi folk ikke liker å lese det?
Kan du tenke deg hvor drittlei jeg blir av å lese om folk som gleder seg til den neste identikit WW2/antiterrorisme/Modern Combat-ruka som kommer? For ikke å snakke om det neste MMORPG-spillet - med orker! Men aha, også med skytevåpen!, det neste Xtreme Gatebil-spillet, eller det neste jævla Age of Akkurat Det Samme Som Alle Andre Age Of-RTS-et?

Får jeg ikke lov til å ta igjen litt, altså? :(
 
Så... jeg burde ikke si ifra om at jeg synes spill er dårlige, fordi folk ikke liker å lese det?
Kan du tenke deg hvor drittlei jeg blir av å lese om folk som gleder seg til den neste identikit WW2/antiterrorisme/Modern Combat-ruka som kommer? For ikke å snakke om det neste MMORPG-spillet - med orker! Men aha, også med skytevåpen!, det neste Xtreme Gatebil-spillet, eller det neste jævla Age of Akkurat Det Samme Som Alle Andre Age Of-RTS-et?

Får jeg ikke lov til å ta igjen litt, altså? :(
[/b]

Du må lære deg at folk har forskjellig smak og akseptere det. Du må gjerne komme med innvendinger, men gjør det på en saklig måte..
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Hva med min smak, da? Hvorfor kan ikke dere akseptere den, hmm?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kom med noen gyldige argumenter for hvorfor jeg burde stikke og kjøpe Battlefield 2 i morra, så kanskje jeg vurderer å ta det der til etterretning. :rulleøyne:
 

Halky

Veteran bruker ;)
Når kommer patchen som retter opp feilene patchen til denne patchen skapte?
[/b]
Hmm, personlig så veit jeg ikke om denna hotfixen har noen spessiele feil, som ska bli rettet opp igjen.

Siden den ska klar gjøre mere for lanseringen av boosterpacken Euro Force som kommer den 15.03.06 :kul:
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Det var en spøk, Don. ;)
Men da veit jeg det.
 
Kom med noen gyldige argumenter for hvorfor jeg burde stikke og kjøpe Battlefield 2 i morra, så kanskje jeg vurderer å ta det der til etterretning. :rulleøyne:
[/b]
Et nytt lav. Så før noen går utav sin vei for å argumentere FOR et produkt, trenger ikke du å argumentere MOT det? Vel, det er noe av det dummeste jeg har hørt.

Du har ikke kommet med en god grunn for at jeg skal knytte skolissa mine, så derfor løper jeg rundt og skriker "SKOLISSER ER TEIT! FYFAEN SÅ MORSOM JEG ER!".
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Du ville blitt en jævlig god selger, Alex. "Hva faen mener du, skal jeg altså komme med noen argumenter for hvorfor du burde kjøpe produktet mitt?! Hvor frekk er du egentlig?" :D

Men ja... jeg trenger igrunn ikke peke på noe mer enn Dons post på toppen av denne siden: "Denne patceh ska da rette opp en del feil som den andre førte meg seg :p Pluss noe annet småtteri."
Vi sjekker utgivelsesdatoen til Battlefield 2: 24. juni 2005. I går var datoen 12. mars 2006. Nesten et halvt år etter det ble sluppet, driver utviklerne og fikser på feil i spillet. Det var akkurat den nonchalante holdningen til kunden som gjorde at jeg sverget av Battlefield for godt.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Testa demoen. Fant ut at jeg gikk glipp av svært lite, helt likt eneren bare med penere grafikk.
Og du er fortsatt på denne nye laven, ser jeg. Noen argumenter for hvorfor BF2 var verdt å gi ut...? :D
 
Først etter å ha kverrulert med deg i et kvarter klarer du å si at du faktisk har testet demoen og mener det og det om spillet. Jeg skjønner ikke hvorfor du ikke sa det med det første? Istedet for å virke bråkjekk og morsom uten mening. Slik kan irritere.

Selv har jeg ikke spilt spillet og kan ikke si hvorvidt det er godt eller ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så herlig. Du irriterer deg faktisk over at jeg misliker et spill du aldri har spilt. :D

Men situasjonen i Nicaragua, Alex, hva mener du egentlig om den?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Kjeft litt på de som sier at spill er bra uten å grunngi også da, sjef.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Igjen, du ville blitt en glimrende selger. :D

Uansett: Om noen synes noe er bra, da er det greit å si det uten å komme med noen grunn. Men dersom noen skulle synes det motsatte, da må man komme med argumenter. Har jeg forstått deg riktig nå?
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Så når du skriver "Nå kommer snart Ghost Recon: Assisted Masturbation, det blir kjempebra!", så skal jeg automatisk føle at dette er et spill som kommer til å rocke både høyre og venstre sokk, siden jeg ikke har noen nytte av informasjon om hvordan spillet kommer til å bli?
 
Nei, da kommer du og spør: Hva er det som gjør at det skiller seg nevneverdig ut fra forfølgerne bortsett fra oppdatert grafikk og sånt sprell? Da vil en hyggelig person mest sannsynlig føle at han får uttrykt sine impulser og meninger ved å svare deg så givende som han makter.