Battlefield 2

Må nesten fortelle om noe morsomt som skjedde da jeg prøvde å kjøre BF2. Jeg var på LAN, og jeg lånte spillet av en kamerat og innstalerte det.
Alt gikk greit helt til jeg startet opp spillet. Blåskerm. Har ikke prøvd å kjørt det siden. Fikk ikke sett hva som stod åp blåskjermen, aner ikke hva som skjedde, tror kanskje det var det skjermkortet som klikka.
 
Et tisp: test en gang til. Som vi alle vet så er ikke windows perfekt og blue-screen er derfor en ganske vanlig ting. Hvis det kommer blue-screen, skriv ned hva om står der så kanskje det er lettere for oss å hjelpe deg ;)
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, hva er ranken din nå a? Siden det ofte kan ta litt tid før rankingen blir oppdatert osv.. Og det finnes flere sider på nettet som man kan sjekke ut rankingen sin på osv..
http://bf2s.com/ <-- sjekk ut her du.
 
vel jeg begynte ikke å spille online før i dag ( har hatt det i 1 og 1 halv måned )

og jeg har bare spilt på ranka servere.

men tar det 1 dag å oppdatere statsene? siden det står at jeg ikke har spilt noe på BFHQ

takk for linken btw, men fant ikke mitt nick der.
Hva er PID nummer btw?
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, det PID nummeret er ett sånt dere ID nummer man har, men hva er ditt nick i Battlefield 2 a? Men siden du ikke har spilt det online før i dag, så kan det ta litt tid før statsen din blir oppdatert, men følg med på BFHQ eller den siden jeg linket til overher.
 
Opprinnelig skrevet av Sulky@08.10.2005, 00.24
Et tisp: test en gang til. Som vi alle vet så er ikke windows perfekt og blue-screen er derfor en ganske vanlig ting. Hvis det kommer blue-screen, skriv ned hva om står der så kanskje det er lettere for oss å hjelpe deg ;)
267055​
Blåskjermen varer i 1 sekund før PC'en restarter seg, så jeg har ikke mulighet til å se hva som stør. Det er dessuten ikke så farlig, har jo ikke kjøpt spillet eller noe, så jeg stresser ikke.
 

Yetipants

Mein Gampf
Medlem av ledelsen
Og DER holder vi kjeft om support av piratkopierte spill. Greit? Fint.
Har du kjøpt spillet kan du henvende deg til EA eller hva det nå står i eska, har du stjælt det kan du stappe problemene dine opp i ræva og tenne på.
 
er det flere en meg som ikke klarer å starte spillet fra den menyen som kommer opp når jeg stapper inn dvd'en. Men må starte spillet fra BF2 menyen på start menyen. Dette problmet fikk jeg først etter jeg oppdaterte til 1.3
 

Halky

Veteran bruker ;)
Hmm, aner ikke om jeg har det problemet, siden bf2 cd'en står i hele tiden :p Men jeg har da noen problemer med bf2 jeg også nå, etter oppdateringen. Så nå funker ikke ingame browseren lengere, får ikke søkt etter noe osv.. Siden den lista ikke vil oppdatere seg osv.. Men det er vist mange andre som også har det problemet, så takk gud for den nye favorits greia som har kommet inn der :)
 
Er det flere en meg som enda ikke har klart å komme inn på wake only serveren til BF.no :D alltid fult der
 
jo jeg har også det problemet, "Don Corleone"
men jeg blir fort kvitt med det ved å fjerne alle filtre typer (helst punkbuster) så søker jeg, midt inne i søket stopper jeg updaten

så prøver jeg å update på nytt, så funker det ikke, setter tilbake alle filtre, og søke på nytt.
 

Halky

Veteran bruker ;)
Opprinnelig skrevet av ak74u@09.10.2005, 08.04
Er det flere en meg som enda ikke har klart å komme inn på wake only serveren til BF.no  :D  alltid fult der
267386​
Hehe, har faktisk ikke kommet inn der jeg heller :p Men de har jo lagt til det mappet i den vanlige map syklysen dems på all maps osv da, så jeg har fått spilt det ;) Nice og komme tilbake til Wake Island og se gammle Zero vrak ligge og slenge rundt om på mapet.

Og det med at den serverbrowseren ikke funker helt, den funker første gangen, men ikke når man vil søke etter servre osv.. Og når man prøver og få opp den vanlige server lista igjen, ved og fjerne det man selv har søkt på, så går ikke det. Da må jeg ut av bf2, før så og gå inn igjen, plagsomt hehe. Men jeg har bare tatt og lagret alle serverene jeg bruker som favorites, så er ikke no stort problem egentlig. Og Daywalker, hvilke servere spiller du på?
 
jeg spiller På EA's offisielle servere, så er jeg sikker på at de er ranka ordentlig:D

spiller dog på forskjellige av dem, ettersom det finnes rundt 200 offisielle Servere fra EA.


Serverbrowseren er bad :-/
 
trykk stop update nederste til høyrer i server browsern og skriv inn battlefield.no, de serverne er ranket
 
Når jeg skal spille BF2, er kontrollen helt kaotisk.
Reaksjonene er trege, og av til springer jeg plutselig kjempe fort, uten at jeg trykker/holder inne shift. Nei, det er ikke bare på on-line, men også på singleplayer delen.
Jeg tror ikke at det er noe problem med grafikken eller noe sånt krevende maskin-vare, for jeg kan spille Far Cry, problemfritt.
Så, noen som kan hjelpe en stakkars stakkar? :(

Ellers synes jeg det er vanskelig å finne en server, serverne er nesten alltid fulle. :p

Ellers(once again) synes jeg spillet er faktisk ganske...eh, morro.
Rett og slett, synes spillet har et utrolig gameplay, og grafikken og realismen er fantastisk.